Gruzińska winiarnia J.S.C. Telavi Wine Cellar wprowadza nowe etykiety dla wybranych linii produktowych marki Marani. Nowa identyfikacja wizualna dotyczy win AOC, regionalnych oraz musujących.
Najnowszy projekt etykiet win Marani na nowo definiuje charakter marki. Postawiono na prostą, elegancką estetykę, uproszczono liternictwo i wyraźnie zadbano o odróżnienie poszczególnych linii produktowych. Nowe etykiety opatrzone są także odświeżoną wersją logotypu.
W ofercie Marani znajdują się wina apelacji z regionów Kacheti oraz Racha-Lechkhumi, takie jak doceniane przez koneserów Mukuzani czy Khvanchkara. Nowe etykiety tej linii win charakteryzuje klasyczna elegancja, odpowiadająca ich wyrafinowanemu smakowi.
Linia win regionalnych opatrzona została nieco lżejszym designem, wyraźnie odmiennym od dotychczasowego. Miłośnicy Mtsvane czy Saperavi powinni szukać na półkach butelek z charakterystyczną plecionką zainspirowaną motywem tradycyjnych dachów z regionu Meschetia.
Nowe, nieco awangardowe etykiety win musujących Marani znacznie zyskały na czytelności. By ujednolicić identyfikację wszystkich linii produktów, na etykiecie, poza nazwą marki Marani, pojawił się logotyp w pełnym kształcie.
To nie pierwsze wina Marani, które doczekały się up-brandingu etykiet. W 2021 roku marka zaprezentowała nowe, minimalistyczne etykiety dla linii swoich win stołowych – Telavuri.
W Polsce wina Marani dostępne są od 19 lat poprzez wyłącznego dystrybutora, Marani 1915 (www.marani.com.pl).