Obecna od 26 lat na rynku wódka Palace w październiku trafiła do na sklepowe półki w odświeżonym opakowaniu i z nową komunikacją. Butelka nadal nawiązuje charakterystycznym kształtem do XVII wiecznych kolumn z Pałacu Branickich w Białymstoku. Zmianom uległy natomiast etykiety. Grafika utrzymana jest w formie szkicu, co nadaje jej rzemieślniczego charakteru, zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi. Na etykiecie wyróżnione zostało również hasło „polska wódka”. Z tyłu butelki umieszczono tekst oraz grafikę nawiązujące do charakteru produktu i jej lekkiej ekstrawagancji. W oknach pałacu widać ludzi biorących udział w zabawie oraz strusia, który nie znalazł się tam przypadkowo. W XVIII wieku, o czym wie niewielu, strusie zostały sprowadzone do Białegostoku jako zwierzęta ogrodowe. Najważniejsze, czyli zawartość butelki, nie uległa zmianie.


– Wódka Palace postrzegana jest jako wysokiej jakości alkohol o eleganckim wizerunku, który doskonale sprawdza się podczas wyjątkowych okazji, dlatego, wraz z odświeżonym opakowaniem, postanowiliśmy też zaprezentować nową platformę komunikacyjną. Nawiązuje ona do tradycji dobrej zabawy, zarówno poprzez brand hero – księcia Jana Klemensa, jak i nowe hasło: „Palace. Ożywia ducha dobrej zabawy” – mówi Monika Grudniak, reprezentująca markę Palace.
Wprowadzenie do sprzedaży wódki Palace w odświeżonej butelce wspierane jest materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach, a także aktywnościami w prasie handlowej. Rekomendowane ceny to: 500 ml – 26,99 zł i 700 ml – 37,99 zł.

Komentarze

Komentarze

  1. Porażka. Nowy design jest po prostu beznadziejny. Było pięknie, stylowo, elegancko. Teraz: książe czy nie książe – po prostu facet z ziemniakiem na pierwszym planie. ‚Pałacowa’ zrobiła się napojem ‚spod strzechy’.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail