Wyborowa Smaki Świata wprowadza na rynek nowy destylat o nazwie Polskie Jabłko. Produkt wytwarzany jest tylko na składnikach naturalnych a owoce pochodzą jedynie z polskich sadów. Wykorzystywane odmiany to: antonówka, boiken, lobo, champion, jonagold, jonagored, idaret, golden deliciou. W Zielonej Górze od kilku miesięcy trwało opracowywanie receptury. Na litr destylatu wykorzystywany jest ok. 1 kg owoców. Pierwsza partia pojawiła się już w sklepach. Jak podkreśla Mikołaj Szymborski, Marketing Manager Wyborowa Pernod Ricard, nowa marka ma na celu promocję pysznych polskich jabłek w świecie. Podobne zdanie mają Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej i Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, którzy uważają, że należy łączyć to, co w naszym kraju najlepsze. Sadownicy zainteresowani sprzedażą owoców mogą się zgłaszać pod wskazany numer telefonu, który figuruje na ogłoszeniu producenta dotyczącego rozpoczęcia skupu jabłek.