Zmiany w Muzeum Polskiej Wódki

Z powodu pandemii przez 200 dni Muzeum Polskiej Wódki było zamknięte. Ten czas wykorzystano na nowe aranżacje wnętrz. powstała Akademia Polskiej Wódki, opracowano wielojęzyczne audio-przewodniki, co pozwoli na indywidualne zwiedzania bez przewodnika. W sklepiku z pamiątkami będą spersonalizowane pamiątki, które będzie się zamawiało przed zwiedzaniem. Powstają dwie interaktywne sale degustacyjne. Dawna restauracja Zoni, czyli zabytkowa kotłownia warszawskiego Konesera, będzie powierzchnią imprezowo-konferencyjną. Oddany zostanie taras widokowy i ogródek. Ceny biletów pozostały bez zmian.

– Mówiąc o promocji polskiej żywności, nie da się na arenie międzynarodowej nie mówić o roli polskiej wódki. Pandemia dała nam czas na refleksję, postanowiliśmy mocniej postawić na spotkania, na edukację – mówi Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, które patronuje muzeum.
Akademia Polskiej Wódki będzie obejmowała: warsztaty nalewkowe, warsztaty koktajlowe, warsztaty z food pairingu i warsztaty z toastów. Organizowane będą szkolenia z odpowiedzialnej sprzedaży i serwowania alkoholu, część szkoleń będzie robionych zdalnie.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.