Z powodu pandemii przez 200 dni Muzeum Polskiej Wódki było zamknięte. Ten czas wykorzystano na nowe aranżacje wnętrz. powstała Akademia Polskiej Wódki, opracowano wielojęzyczne audio-przewodniki, co pozwoli na indywidualne zwiedzania bez przewodnika. W sklepiku z pamiątkami będą spersonalizowane pamiątki, które będzie się zamawiało przed zwiedzaniem. Powstają dwie interaktywne sale degustacyjne. Dawna restauracja Zoni, czyli zabytkowa kotłownia warszawskiego Konesera, będzie powierzchnią imprezowo-konferencyjną. Oddany zostanie taras widokowy i ogródek. Ceny biletów pozostały bez zmian.

– Mówiąc o promocji polskiej żywności, nie da się na arenie międzynarodowej nie mówić o roli polskiej wódki. Pandemia dała nam czas na refleksję, postanowiliśmy mocniej postawić na spotkania, na edukację – mówi Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, które patronuje muzeum.
Akademia Polskiej Wódki będzie obejmowała: warsztaty nalewkowe, warsztaty koktajlowe, warsztaty z food pairingu i warsztaty z toastów. Organizowane będą szkolenia z odpowiedzialnej sprzedaży i serwowania alkoholu, część szkoleń będzie robionych zdalnie.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail