Żubrówka Bison Grass w innowacyjnym spocie AI przekształca miejską scenerię w pulsujący życiem las. Film trwa 45 sekund, oglądamy historię jak żubry, symbol natury i siły, przejmują miasto, które zamienia się w surrealistyczny, zielony świat pełen roślinności, fantazyjnych postaci i zabawy.
Centralnym motywem spotu jest Żubrówka Apple ŻU, czyli połączenie Żubrówki Bison Grass z sokiem jabłkowym na lodzie. To właśnie jabłko staje się katalizatorem niezwykłych wydarzeń, przemieniając miasto w tętniącą życiem dżunglę i rozpoczynając dziką imprezę pod gołym niebem. Charakterystyczna zieleń Żubrówki przenika każdą scenę – od bujnej roślinności po awangardowe kostiumy uczestników imprezy. Humor i fantazja wplecione w dynamiczną narrację tworzą unikatowy klimat, który ma oddawać ducha marki.
Za niezwykłą animację odpowiada szwedzkie studio Black Eye Media AB. Kampania emitowana będzie, zgodnie z lokalnymi przepisami, na trzech zagranicznych rynkach: w Japonii, Wielkiej Brytanii i Niemczech.