Ukazało się nowe wydanie kalendarza adwentowego 24 Days of Rum Blue Edition 2023. Wewnątrz są 24 buteleczki po 30 ml, 24 rumy z 24 krajów, każda z indywidualną etykietą. Na etykiecie wydrukowany jest kod QR, który otworzy stronę z informacjami o produkcie na stronie internetowej https://blue.24daysofrum.com. Do tego 2 szklanki do rumu Spey Dram i 2 foldery z notatkami degustacyjnymi. Za dobór rumów odpowiada Joshua Singh, znany promotor rumu i bottler, właściciel firmy 1423, wiele z jego rumów oferowanych jest w Polsce przez The Last Port.
Dedykowana strona internetowa jest dostępna przez cały rok i codziennie aktualizowana od 1 grudnia o najnowsze wydanie. Na stronie będą prezentowane szczegółowe informacje o produkcie oraz linki do platformy cyfrowej producentów. Konsumenci mają możliwość oceny każdego rumu od 1 do 5 gwiazdek oraz pozostawienia komentarzy lub pytań na forum, na które administrator odpowie. Cały czas w ofercie dostępny jest też ubiegłoroczny zestaw Green Edition 2022: https://24daysofrum.com.
Zestaw można zamówić przez stronę: https://www.rhumattitude.com/cave/calendrier-de-lavent-du-rhum-24-days-of-rum. Cena zestawu to 85,50 euro.