Akcja Born in the city Auchentoshan

Testa Communications już po raz drugi organizuje akcję „Poznaj prawdziwy smak miasta dzięki Auchentoshan!” dla szkockiej marki whisky, dystrybuowanej przez Stock Polska. W tym roku przewiduje się realizację około 70 imprez, które odbędą się w 35 wyselekcjonowanych lokalach, o najbardziej miejskim charakterze, na terenie: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta oraz Wrocławia. Akcja zaczęła się pod koniec sierpnia i potrwa do listopada.

– W ciągu ostatnich 12 miesięcy Auchentoshan jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się whisky typu single malt w Polsce, odnotowując spektakularne wzrosty wartości sprzedaży +239%. Zeszłoroczny sukces pierwszej edycji „Born in the city”, podczas której Polacy mogli poznać nową whisky Auchentoshan, zainspirował nas do powtórzenia serii miejskich eventów. Ze względu na dotychczasowe, przeprowadzone z olbrzymim sukcesem działania, postanowiliśmy ponownie powierzyć realizację sprawdzonemu wykonawcy jakim jest dla nas Testa Communications – informuje Trade Marketing Manager On Trade & Travel Retail Stock Polska, Igor Przespolewski.
Celem działań jest przedstawienie Auchentoshan konsumentom, ale również barmanom. W specjalnie zaaranżowanej industrialnej strefie marki, dzięki zaprojektowanej „voice machine”, konsument dowiaduje się jak wypowiadać nazwę Auchentoshan. Ceniony w środowisku artysta pomógł przygotować specjalne grafiki, personalizowane pod każde miasto, w którym zaplanowane są eventy, podkreślające jednocześnie miejski charakter marki. Aktywacjami prowadzonymi przez hostessy firma edukuje o pochodzeniu Auchentoshan, rozdając przy tym kilka tysięcy atrakcyjnych gadżetów (metalowych kubków – charakterystycznych dla marki, miejskich czapek, magnesów, pinholderów i toreb). Zostały również przygotowane atrakcje dla barmanów, spersonalizowane pod miasta koszulki i czapki, a dodatkowo każdy z barmanów będzie mógł wziąć udział w konkursie i wygrać dodatkowe nagrody.
– Ubiegłoroczne doświadczenie pozwoliło nam zmodyfikować, zoptymalizować i jeszcze lepiej dopasować strefy Auchentoshan do możliwości lokali. Dlatego przygotowaliśmy 3 warianty strefy dostosowane do wielkości przestrzeni jaką będziemy dysponować w lokalu: MINI, MIDI, MAXI, wybieraliśmy przede wszystkim miejsca posiadające otwarte ogródki. Biorąc pod uwagę obecną sytuację epidemiologiczną dostosowaliśmy również funkcjonowanie stref do zaleceń Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego – Katarzyna Ziemska, CEO, Testa Communications Sp. z o.o.
W 2019 roku „Born in the city” została zrealizowana w trzech aglomeracjach, w ciągu trzech miesięcy przeprowadzono łącznie 60 eventów promocyjnych angażujących ponad 18 tys. osób. Projekt AUCHENTOSHAN MY CITY otrzymał wyróżnienie i został uznany przez Beam Suntory Inc. jako przykład wzorcowej egzekucji konsumenckiej dla marki.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.