Oferta akcji Tenczyńska Okovita SA ruszy we wtorek 23 marca o godz. 9:00. Kampania jest promowana przez Crowdway. Spółka Janusza Palikota planuje pozyskać 4436158 zł. Środki od inwestorów społecznościowych zostaną przeznaczone na rozbudowę dotychczasowych mocy wytwórczych, uruchomienie produkcji oraz sprzedaży własnej marki whisky, jak i rozpoczęcie działalności eksportowej na rynkach azjatyckich.

Emisja jest etapem zaplanowanego procesu upublicznienia Grupy Manufaktury Piwa Wódki i Wina, której Tenczyńska Okovita jest częścią. Debiut giełdowy jest przewidziany na III kwartał 2021 roku. Zgodnie z planem w 2022 roku inwestorzy Tenczyńskiej Okovity uzyskają możliwość upłynnienia akcji przez zamianę posiadanych walorów spółki na akcje Manufaktury Piwa Wódki i Wina.
Tenczyńska Okovita w związku z dotychczasowymi bardzo dobrymi wynikami, osiąganymi na początku 2021 roku, zdecydowała o wypłaceniu ok. 0,5 mln zł zaliczki na poczet dywidendy – będzie to pierwszy taki przypadek w historii polskiego crowdfundingu udziałowego. Środki przeznaczone na zaliczki na poczet dywidendy nie będą pochodzić z bieżącej emisji crowdfundingowej tylko dotychczasowej działalności operacyjnej.
– Od momentu poinformowania o zbliżającej się ofercie spotkaliśmy się z dużym zainteresowaniem inwestorów społecznościowych. Do naszego Alertu Inwestora już w pierwszych dniach zapisało się ponad 1,5 tysiąca osób. Nasi akcjonariusze doceniają nas za to, że realizujemy wyznaczone cele, przedstawiamy plany podziału zysku i w bliskiej perspektywie zadebiutujemy na giełdzie – powiedział Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina SA oraz Tenczyńska Okovita SA.
Więcej informacji: https://www.crowdway.pl/okovita/

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail