Firma Stock Polska startuje z nową aplikacją skierowaną do barmanów. Do jej tworzenia firma zaprosiła ekspertów, którzy edukują, inspirują i zachęcają do stałego podnoszenia swoich umiejętności.

Bar Is Us, czyli nowa aplikacja od Stock Polska to kompendium wiedzy barmańskiej na temat przygotowywania cocktaili, ich receptur czy wzorcowej obsługi klienta. Zainteresowani znajdą tam sekcje tematyczne, rozwijające różne umiejętności i wiedzę z różnych obszarów pracy barmana. Wśród nich znajdują się treści eksperckie, takie jak np. ciekawostki i informacje o genezie i historii poszczególnych kategorii alkoholi, czy zakładka aktualności, gdzie pojawiają się informacje o wydarzeniach branżowych, szkoleniach czy nowych produktach oraz różne porady m.in. blok dotyczący autoprezentacji w mediach społecznościowych.
Twórcy zadbali również o rozrywkową stronę narzędzia. Do utrwalenia nowo zdobytej wiedzy służy sekcja z quizami i konkursami, gdzie użytkownicy za poprawne odpowiedzi mają możliwość zbierania punktów i wymieniania ich na atrakcyjne nagrody – gadżety, vouchery, bilety na festiwale wódki, whiskey czy rumu. Unikalną nagrodą jest indywidualne szkolenie z kategorii wódka/whiskey/rum, prowadzone przez ambasadorów w Stock Polska.
– Od pewnego czasu myśleliśmy o stworzeniu aplikacji, która będzie skierowana do barmanów. To dla nas bardzo ważna grupa docelowa i Bar Is Us jest pewnego rodzaju ukłonem w ich stronę. Chcemy zapewnić im możliwość rozwoju i czerpania wiedzy od najlepszych ekspertów w branży – mówi Bartosz Paśko, On Trade Manager w Stock Polska i pomysłodawca aplikacji Bar Is Us.
Warunkiem rejestracji jest podanie miejsca pracy oraz wpisanie unikalnego kodu rejestracyjnego. Można go otrzymać:
• od Przedstawiciela Handlowego Stock Polska
• od Ambasadorów marek z portfolio Stock Polska
• od barmana już zarejestrowanego w aplikacji
• wysyłając prośbę o przesłanie kodu rejestracyjnego (jeżeli nie ma się dostępu do w/w).

Do projektu Bar Is Us Stock Polska zaprosiło czworo ekspertów, którzy w aplikacji dzielą się swoją specjalistyczną wiedzą na temat alkoholi i pracy barmańskiej. Mateusz Szuchnik, brand ambasador marki Auchentoshan oraz współtwórca programu barowego El Koktel, edukuje użytkowników w dziedzinie cocktaili i miksologii, Janusz Trendewicz – jako brand ambasador Beam Suntory, dzieli się wiedzą o whisky, sztuce barmańskiej i zasadach, którymi powinien kierować się dobry barman. Daria Pasieka – ambasadorka wódki w Stock Polska, wzbogaca aplikację o wiedzę o tym trunku i dzieli się doświadczeniem zdobytym m.in. w Domu Wódki i Muzeum Wódki, a Dawid Typa – ambasador marki Dictador, wprowadza użytkowników w świat rumu i edukuje w zakresie kultury jego picia w Polsce. Eksperci regularnie uczestniczą w poszerzaniu kontentu w aplikacji i jej stałym ulepszaniu.
Projekt aplikacji przygotowała agencja kreatywna Uszka w Barszczu, za działania PR odpowiada agencja Publicis Consultants.
Więcej informacji na: www.BarIsUs.pl.

Mateusz Szuchnik
Barman kreatywny, który szkolił się w LAB „London Academy of Bartenders”. Jest finalistą wielu prestiżowych barmańskich konkursów tj. World Class 2015, Tahona Society, Bols Around the World czy Coffee in Good Spirits. Współtwórca projektu barowego El Koktel. Od niedawna jest również polskim ambasadorem marki Auchentoschan.

Daria Pasieka
Ambasadorka Wódki w Stock Polska, która doświadczenie zdobywała w renomowanych restauracjach. Tajniki produkcji mocnego alkoholu zgłębiała m.in. w Domu Wódki oraz podczas wizyt w polskich destylarniach. Ekspertka w dziedzinie food&vodka pairingu. Połączeń smakowych uczyła się od Michała Tkaczyka, a także we francuskiej restauracji Michelin – Bridges Dining w Amsterdamie. Pracowała w warszawskim cocktailbarze The Roots Cocktail Bar&More oraz Muzeum Wódki.

Janusz Trendewicz
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży gastronomicznej. Pracował w takich lokalach jak Brovaria, Blow up Hall 5050 czy Hotel Andersia. Jest ekspertem i wieloletnim praktykiem miksologii, swoją wiedzą dzieli się podczas szkoleń, a także w Facebookowej grupie „Barmani vs Janusz T”, gdzie w humorystyczny sposób edukuje środowisko barmańskie. Brał udział w wielu konkursach barmańskich, zarówno jako juror, jak i uczestnik.

Dawid Typa
Ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia, które zdobywał w: Singapurze, Monako, Francji, Słowenii, na Węgrzech oraz w Wielkiej Brytanii. Prowadził szkolenia i wspierał takie projekty jak „Sztuka serwowania piwa”, „Freek Style Bitwa” czy „Hankey Bannister Cup”. Przez wiele lat był szefem kultowego krakowskiego Baraka Club. W 2017 roku zdobył tytuł Ambasadora Roku, nadany przez kapitułę Bar Roku Polska. Obecnie pod szyldem marki Dictador zajmuje się rozwojem tej marki i promocją kultury picia rumu w Polsce.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail