Batonik Kit-Kat z sake

Firma Nestle wprowadziła na japoński rynek batonik Kit-Kat z sake. Zawartość alkoholu jest śladowa – 0,8%. Oferta skierowana została głównie do turystów, którzy dotychczas bardzo chętnie kupowali czekoladowe słodkości tejże firmy z dodatkiem zielonej herbaty. Produkt wszedł do sprzedaży 1 lutego 2016 roku. Batoniki Kit-Kat są bardzo popularne również wśród Japończyków, a gama smaków jest dużo szersza niż w Europie: truskawka, słodkie ziemniaki, gruszka, cynamon, wasabi, ciasto fasolowe, serowe etc.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.