Campari kupuje Courvoisier

Za 1,2 mld dolarów Campari odkupiło od Beam Suntory markę koniaku Courvoisier. Inwestycja obejmuje pełną własność marki i jej działalności w Jarnac we Francji, a także dojrzewające zapasy o wartości 365 mln USD i gotowe produkty. To największa inwestycja w historii Grupy Campari.

Courvoisier to jedna z największych marek koniaków na świecie. Według raportu The Brand Champions 2023 jej sprzedaż to 1,2 mln dziewięciolitrowych skrzynek, przychody to 249 mln dolarów, z czego 60% przypada na USA.
Campari jest także właścicielem marki koniaku Bisquit & Dubouché i likieru Grand Marnier na bazie koniaku.
Matteo Fantacchiotti, zastępca dyrektora generalnego Campari Group, zapowiedział rozbudowę zakładu produkcyjnego koniaku.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.