19 stycznia zostały ogłoszone wyniki badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2017”. Wśród produktów szczególnie docenionych przez konsumentów, znalazła się propozycja z oferty Brown-Forman Polska – Finlandia Coconut Vodka, którą uhonorowano złotym medalem w kategorii „Alkohole Mocne”.
Celem badania „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2017” było wyłonienie najbardziej udanych premier rynkowych z branży FMCG.
– Nagroda „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2017”, o której przyznaniu rozstrzygają konsumenci, jest bardzo ważnym wyróżnieniem dla naszej marki – mówi Małgorzata Infeld, senior brand manager Finlandia Vodka. – Wyjątkowo cieszymy się z tego, iż to właśnie konsumenci, których opinie są dla nas najważniejsze, w taki sposób doceniają niezwyczajny, egzotyczny charakter oraz najwyższą jakość Finlandia Coconut Vodka.
Przedmiotem 6. edycji ogólnopolskiego badania „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów” były aż 272 nowości w ramach 54 kategorii FMCG. Organizatorem plebiscytu jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca „Wiadomości Handlowych” – prestiżowego miesięcznika przeznaczonego dla profesjonalistów rynku handlowego, hurtowego i branży FMCG. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia.