Glenmorangie z nową ofertą

LVMH zmienia swoją flagową wersję whisky Glenmorangie. Podstawowa pomarańczowa etykieta Glenmorangie The Original będzie whisky dwunasto-, a nie dziesięcioletnią. Odpowiadający za markę dr Bill Lumsden zapewnia, że starsza o dwa lata edycja lepiej podkreśla styl destylarni – nuty pomarańczy, miodu i brzoskwini. Whisky leżakowała w beczkach po bourbonie. Jej cena ma być podobna do ceny dotychczasowej The Original 10YO – około 160 zł za 0,7 l.

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2025

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.