Spirits, Wydarzenia
wódka

Gra planszowa od Wyborowej

Gra planszowa od Wyborowej

Udostępnij:

Wyborowa oferuje wyjątkową grę planszową, Tryb Domówki. Grę można rozgrywać w minimum trzy osoby, w czterech różnych trybach: przyśpieszonym, zbliżeniowym, wyciszonym, oświeconym. Autorzy rozbudowali ją o wersję z wirtualną rzeczywistością, która uruchamia się za pomocą kodu QR. Zawodnikom towarzyszyć będzie Wojtek Sokół, ambasador marki i przewodnik po wirtualnym trybie. Współtwórcami planszy w trybie wirtualnym byli Wojtek Sokół i PROSTO.

Tryb Domówki dostępny jest w wybranych sklepach w całej Polsce od 15 marca. W skład zestawu sprzedawanego z produktami marki Wyborowa wchodzą: pionki, instrukcja, karty oraz plansza. Nietypowa aktywacja konsumencka w formie gry jest pierwszą spośród kilku działań zaplanowanych przez markę z myślą o fanach Wyborowej. W promocję gry, zostanie zaangażowany nie tylko ambasador marki, Wojtek Sokół, a także wybrani influencerzy.
W ramach kampanii przewidziano również działania digitalowe, promocję w mediach społecznościowych, konkursy i inne aktywacje konsumenckie, aktywności PR czy trade marketingowe. Kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Włącz Tryb Spotkań” potrwa do połowy maja br. Za koncepcję i egzekucję kampanii odpowiada VMLY&R Polska. Agencja CAPE MORRIS zajmuje się obsługą PR kampanii.

Powiązane artykuły

Wydarzenia

Wesołych, spokojnych i pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych chwilami wytchnienia, ciepłem rodzinnych spotkań oraz […]

Degustacje
degustacje

Już 9 stycznia spotykamy się w klubie Kultura Wysoka na Festiwalu Warsaw Spirits Competition. Ponad […]

Degustacje
degustacje, single malt, whisky szkocka

20 listopada Dom Whisky zorganizował degustację whisky zatytułowaną Ardbeg Anthology 15 YO… i inne Przedwieczne […]

Wydarzenia
rynek

Jak informuje Portalspozywczy.pl, w okresie styczeń-wrzesień 2025 wartość sprzedaży alkoholi spadła o ok. 5%, a […]

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Leżakowana w beczkach po sherry oloroso i pedro ximenez, butelkowana z mocą 52,8%. Słodki, przyjemny, […]

Degustacje
degustacje, likier, wódka

Dużo się pisało o marce Monkey VooDoo, która wywołała prawdziwą polityczną burzę w październiku 2024 […]

Wydarzenia
bourbon, destylarnie, rynek, whiskey amerykańska

Świat obiegła niespodziewana wiadomość, gigant amerykańskiej whiskey, należąca do Suntory Global Spirits destylarnia James B. […]

Alkohole dnia
likier

Kwaskowo-słodki aromat wieloowocowy, w zapachu dużo śliwki, suszonej śliwki i suszonej pigwy oraz jagód leśnych […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.