Jim Beam i Harley-Davidson razem w Polsce

W Polsce w kwietniu ubiegłego roku Jim Beam i Harley-Davidson rozpoczęły współpracę w Polsce, obierając wspólna linię komunikacji pod hasłem American Legends. Owocem współpracy było m.in. uroczyste otwarcie podwarszawskiego salonu Twin Peaks, gdzie są motocykle, i gdzie można napić się bourbonów Jim Beam. Motocykle Harley-Davidson towarzyszyły marce Jim Beam podczas trasy promocyjnej w ramach kampanii „Odkryj swój smak … zostań fanem”. Była to wakacyjna kampania marki Jim Beam, mająca na celu promocję czterech wariantów smakowych – klasycznego White, wiśniowego Red Stag, miodowego Honey i jabłkowego Apple. Mobilny bar na kółkach zawitał wówczas do: Gdańska, Warszawy i Krakowa parkując w najbardziej klimatycznych miejscach. Dwie amerykańskie legendy odwiedziły m.in. Gdańską Molotekę, Krakowskie Forum Przestrzenie oraz Warszawski Pomost 511.


Niedawno Jim Beam wyruszył z nowym wyzwaniem na Podkarpacie, gdzie w lutym uświetnił otwarcie 1150-metrowego salonu GOC w Rzeszowie. W dwupoziomowym industrialnym obiekcie obok sztandarowych modeli motocykli marki Harley-Davidson można podziwiać zbudowany we współpracy z zespołem Behemoth mroczny i potężny Behemoth Bikem oraz The Recidivist – pierwszym na świecie wytatuowany motocykl, a wszystko to w towarzystwie Jima Beama.
Zapowiadane są kolejne wspólne akcje wizerunkowe.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.