11 lipca w Boathouse w Warszawie odbyła się uroczystość jubileuszu 175 lat działalności firmy JF Hillebrand. Zaproszonych gości powitali Ellina Lolis, country manager JF Hillebrand Poland oraz Søren Nymann, area director North Europe JF Hillebrand.

– Firma została zbudowana w oparciu o filozofię szacunku i osobistych relacji z klientami, pracownikami i dostawcami. Dziś podzielamy tę samą wizję, co Johann Friedrich Hillebrand w 1844 roku, czyli jak być najlepszym partnerem dla rynku alkoholi. W ciągu całej 175-letniej historii, ludzie zawsze byli kluczem do sukcesu. Podzielali tę samą pasję do spedycji wina, co rodzina Hillebrand. Od początki istnienia nasza firma wykazywała się siłą, elastycznością i odpornością. Rozwinęła się z małej działalności, polegającej na transporcie beczek z winem na wozach i barkach do innowacyjnej globalnej sieci logistycznej, której wszyscy jesteśmy częścią. Naszym nowym hasłem jest Forwarding Passion – powiedział Søren Nymann.
Podsumowanie 175 lat działalności było także okazją do przedstawienia dalszych planów rozwoju JF Hillebrand. Zgodnie z przyjętą strategią do 2023 roku, Grupa chce zwiększyć przychody ze sprzedaży usług logistycznych o 22%, a wolumen obsłużonych napojów i alkoholi aż o 33%. Planowane są też kolejne przejęcia firm, dzięki którym operator będzie mógł poszerzyć wachlarz świadczonych usług i zwiększyć portfolio klientów. JF Hillebrand będzie też stawiać na rozszerzanie zakresu usług, m.in. o dostawy komponentów do produkcji alkoholi oraz wzmocnienie oferty premium i dostaw specjalnych.
– Jesteśmy dumni z naszych 175 lat, jak też i z tych sześciu lat jako JF Hillebrand Polska. Udało się nam zbudować również w Polsce pozycję lidera w obsłudze rynku beverage. Dziękuję całemu zespołowi naszych pracowników za ich zaangażowanie i wkład w rozwój firmy. Szczególnie podziękowania kieruję do naszych klientów za okazane zaufanie. Dziękuję także partnerom biznesowym, bez których nie bylibyśmy tak mocni na rynku – mówiła Ellina Lolis. – Teraz przed nami kolejne cele. Z pewnością będziemy konsekwentnie wzmacniać naszą obecność na polskim rynku. Stawiamy na poszerzenie portfolio klientów, nie tylko globalnych producentów, ale także lokalnych dostawców i producentów alkoholi i napojów. Zamierzamy rozszerzyć ofertę transportową o nowe kategorie towarów, takich jak komponenty do produkcji np. piwa i soków. Będziemy też rozbudowywać zespół pracowników – zapowiada Ellina Lolis, szefowa JF Hillebrand Poland.
JF Hillebrand to światowy operator logistyczny, specjalizujący się w obsłudze rynku alkoholi i napojów. Hasłem przewodnim obchodów, organizowanych na całym świecie w tym samym czasie i w takiej samej konwencji, jest „175&Beyond”. Do wspólnego świętowania rocznicy zostali zaproszeni klienci i partnerzy firmy.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail