Krzysztof Starnawski promuje Amundsena

W czerwcu wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej marki Amundsen #Odkrywaj więcej. Kolejnym ambasadorem akcji został Krzysztof Starnawski, ikona światowego nurkowania jaskiniowego, odkrywca i podróżnik. W poszukiwaniu najpiękniejszych miejsc nurkowych zwiedził cały świat od bieguna północnego aż do odległych zakątków Pacyfiku.

Krzysztof Starnawski „odkrywanie” odmienia przez wszystkie przypadki. Taternik, ratownik TOPR, nurek głębinowy, od 20 lat eksploruje jaskinie całego świata. Kiedy jako speleolog badał kolejne miejsca i natrafiał na wodę, nie dawało mu spokoju, co jest dalej. Chęć odkrywania była tak silna, że nauczył się nurkowania, żeby samemu to sprawdzić. – Nurkowanie ma dla mnie sens tylko wtedy, gdy wiąże się z eksploracją. Nurkując, koncentruję się na odkrywaniu świata i zapisywaniu ostatnich białych plam na mapach świata – mówi Starnawski.
– Krzysztof Starnawski to niespokojny duch, podróżnik ekstremalny, prawdziwy kolekcjoner wrażeń. Ciągle stawia sobie kolejne cele i nie ustaje w poszukiwaniach. Amundsen wyznaje te same wartości, więc jego wybór na ambasadora akcji #Odkrywaj więcej był dla nas naturalny – mówi Mateusz Banach, brand manager marki Amundsen.
W trzeciej, ostatniej odsłonie kampanii #Odkrywaj więcej do grona ambasadorów dołączy jeszcze jedna osobowość podróżnicza.
W ramach całorocznej kampanii przygotowano dedykowaną stronę: www.odkrywajwiecej.pl, nową identyfikację graficzną, konkursy i aktywacje konsumenckie. Działania obejmą nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia oraz wsparcie PR. Całość zaplanowana jest do końca 2018 roku.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.