Spirits, Wydarzenia
wódka

Krzysztof Starnawski promuje Amundsena

Krzysztof Starnawski promuje Amundsena

Udostępnij:

W czerwcu wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej marki Amundsen #Odkrywaj więcej. Kolejnym ambasadorem akcji został Krzysztof Starnawski, ikona światowego nurkowania jaskiniowego, odkrywca i podróżnik. W poszukiwaniu najpiękniejszych miejsc nurkowych zwiedził cały świat od bieguna północnego aż do odległych zakątków Pacyfiku.

Krzysztof Starnawski „odkrywanie” odmienia przez wszystkie przypadki. Taternik, ratownik TOPR, nurek głębinowy, od 20 lat eksploruje jaskinie całego świata. Kiedy jako speleolog badał kolejne miejsca i natrafiał na wodę, nie dawało mu spokoju, co jest dalej. Chęć odkrywania była tak silna, że nauczył się nurkowania, żeby samemu to sprawdzić. – Nurkowanie ma dla mnie sens tylko wtedy, gdy wiąże się z eksploracją. Nurkując, koncentruję się na odkrywaniu świata i zapisywaniu ostatnich białych plam na mapach świata – mówi Starnawski.
– Krzysztof Starnawski to niespokojny duch, podróżnik ekstremalny, prawdziwy kolekcjoner wrażeń. Ciągle stawia sobie kolejne cele i nie ustaje w poszukiwaniach. Amundsen wyznaje te same wartości, więc jego wybór na ambasadora akcji #Odkrywaj więcej był dla nas naturalny – mówi Mateusz Banach, brand manager marki Amundsen.
W trzeciej, ostatniej odsłonie kampanii #Odkrywaj więcej do grona ambasadorów dołączy jeszcze jedna osobowość podróżnicza.
W ramach całorocznej kampanii przygotowano dedykowaną stronę: www.odkrywajwiecej.pl, nową identyfikację graficzną, konkursy i aktywacje konsumenckie. Działania obejmą nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia oraz wsparcie PR. Całość zaplanowana jest do końca 2018 roku.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Degustacje
degustacje, rum
19 grudnia Dom Whisky organizuje online spotkanie edukacyjne poświęcone marce Don Papa, prowadzone przez brand ambasadora Marcina Szymę.
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Alkohole dnia
sotol

Sotol z Durango, trzy odmiany agawy: texanum, cedrosanum, wheeleri. Zabutelkowany z mocą 43%. Marka należy […]

Degustacje
degustacje, whisky

18 grudnia Dom Whisky zaprasza o godz. 18.00 na degustację „Torfowa whisky – niejedno ma […]

Wydarzenia
rynek
TuttoFood 2026 w Mediolanie zapowiada rekordową frekwencję, rosnący udział zagranicznych wystawców oraz silną reprezentację międzynarodową, w tym sekcję Beverage i Mixology Experience.
Alkohole dnia
tequila

Delikatny aromat – słodycz miodu, ziemistość, delikatna nuta korzenna, cynamonowa, kwiatowa, różana, słodka morela, mango. […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.