Laury dla alkoholi CEDC

Jurorzy branżowych konkursów rynku FMCG kolejny raz docenili produkty Grupy CEDC. Cała rodzina legendarnej Żubrówki, dwa warianty wina Carlo Rossi oraz nalewki Soplicy, zdobyły nagrody konsumentów i detalistów. – Jesteśmy niezmiernie dumni, przyjmując kolejne nagrody dla marek z naszego portfolio. Jest to dowód uznania dla CEDC jako lidera rynku alkoholi w Polsce, ale też potwierdzenie siły poszczególnych brandów – mówi Leszek Gaweł, dyrektor sprzedaży CEDC.

Legendarna Żubrówka Bison Grass uhonorowana została tytułem „Trunek 20-lecia”, w konkursie miesięcznika „Rynki Alkoholowe”, w kategorii krajowych wyrobów spirytusowych. Ponadto, według raportu World’s Top 100 Spirit Brands za rok 2014, Żubrówka jest siódmą najlepiej sprzedającą się marką wódki na świecie oraz najszybciej rosnącą marką w wódkach, w ujęciu globalnym .
Uznaniem cieszy się również jej najnowszy wariant, czyli Żubrówka Złota. Ta słodko-gorzka wódka, została wyróżniona nagrodą „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, branżowego miesięcznika „Hurt i Detal”. Jej wyjątkowy smak i aromat zdobywa na polskim rynku coraz większe uznanie.
W konkursie magazynu „Życie Handlowe”, doceniona została wyjątkowa łagodność oraz unikalna jakość Żubrówki Białej. W kategorii „Wódki czyste”, biały wariant Żubrówki zdobył tytuł „Przeboju FMCG 2015”. W kategorii „Nalewki i wódki smakowe”, jurorzy tego konkursu uhonorowali nagrodą „Przeboju FMCG 2015” również smaki nalewek Soplicy. Zwyciężyło połączenie doskonałych, tradycyjnych receptur na bazie tylko naturalnych składników.
To jednak nie wszystkie laury, które w ostatnim czasie przypadły markom z portfolio CEDC. W konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” nagrodzono również lekkie i orzeźwiające wino Carlo Rossi Sweet White Moscato. W organizowanym przez czasopismo „Handel” konkursie dla detalistów „Hit Handlu 2015”, wino Carlo Rossi California Rose zwyciężyło jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Wina półwytrawne i wytrawne”.
– Żubrówka Bison Grass, Żubrówka Złota i wina Carlo Rossi, nagrodzone przez branżę FMCG, są jednymi z najlepiej sprzedających się marek z naszego portfolio. Jest to więc dla nas podwójna radość, ponieważ doceniają nas nie tylko konsumenci, ale również detaliści i eksperci branżowi – mówi Leszek Gaweł.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!
Zniżka EARLY BIRD -10% do 31 marca.

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.