Henkell Freixenet Polska poszerza linię aperitifów Totino o nowe smaki. Niemal gotowe koktajle – Cuba Libre, Negroni i Totino Arancia – można już znaleźć na sklepowych półkach.
Marka aperitifów Totino to dwie linie – Classic i Cocktail Edition. Do tej klasycznej, składającej się do tej pory z Bianco, Lime i Rosso, właśnie dołączyła nowość: Totino Arancia.
– Na fali popularności prosecco, która z każdym rokiem przybiera na sile, Totino proponuje swoim konsumentom nowy smak, który idealnie smakuje właśnie w połączeniu z tym znakomitym włoskim winem musującym – mówi Hanna Hausman, kierownik marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska. – Skład koktajlu jest bardzo prosty: Totino Arancia, prosecco, do tego kostki lodu i plaster pomarańczy! To doskonała propozycja na upalne, letnie dni. Przepisy na ten i inne koktajle umieściliśmy na specjalnej zawieszce, w którą wyposażony jest nasz aperitif.
Aperitif Totino składa się z bogatej kompozycji ziół i korzeni – wyczuwalne są tam nuty cynamonu, piołunu i mięty, a także kardamonu i gałki muszkatołowej. Koneserzy tego typu trunków cenią go za różnorodność – doskonale smakuje zarówno solo – schłodzony, bez dodatków, jak i z lodem czy pomarańczą. Totino stanowi też znakomity dodatek do drinków i koktajli.
Linia gotowych koktajli – Cocktail Edition – to znane i lubiane na całym świecie drinki: Mojito, Cosmopolitan, Pina Colada. Teraz do serii dołączyły dwa nowe smaki: Cuba Libre i Negroni.
– Oba koktajle niejako przenoszą nas w czasie i miejscu. Cuba Libre przywołuje słoneczne, tropikalne plaże, kultowy koktajl Negroni – urokliwą kawiarenkę we włoskiej Florencji, gdzie podano go po raz pierwszy… Nasze koktajle są niemal gotowe do podania. Przy wszechobecnym pośpiechu i zabieganiu stanowią idealną propozycję – mówi Hanna Hausman, kierownik marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska.
Nowości w linii Totino można już znaleźć na półkach. Wszystkie mają pojemność 1l, zawartość alkoholu wynosi 14% (Cuba Libre, Negroni) i 14,5% (Totino Arancia).