Na rynku pojawiła się limitowana edycja butelki Stock Prestige Vodka – flagowego produktu firmy Stock Polska. Nowy design nawiązuje do sportów motorowych i jest częścią tegorocznej kampanii marki.
– Co roku przygotowujemy limitowaną edycję butelki Stock Prestige. Tym razem inspiracją do jej stworzenia były dla nas największe wydarzenia sportowe na świecie. Imprezy motorsportowe charakteryzują się nie tylko wielkimi emocjami, ale również luksusem, który towarzyszy na każdym etapie ich organizacji. Wszystko to wpisuje się w DNA marki Stock Prestige, która zachęca do celebrowania wyjątkowych chwil i zaprasza konsumentów do świata prestiżu – mówi Magdalena Szatko, brand manager marki Stock Prestige Vodka.
Czerń stanowi tło, na którym wyeksponowane zostało logo marki, a matowe wykończenie, dodatkowo uwydatnia wyszukaną prostotę opakowania. Czerwone i srebrne elementy widoczne na etykiecie kontrastują z tłem tworząc nowoczesną całość zachowaną w sportowym charakterze. Czerwony pas przechodzący w szachownicę imituje wyścigową flagę startową. Smukła butelka prezentuje się elegancko i ekskluzywnie, dzięki czemu jest idealną propozycją na prezent dla fana motoryzacji, ale nie tylko.
Wprowadzenie limitowanej edycji opakowań to część prowadzonych w tym roku działań marki. Pod koniec października zakończył się konkurs konsumencki, w którym nagrodę główną stanowił wyjazd na finałowe Grand Prix w Abu Dhabi.
Zamiast coś nowego, to pastwią się nad tym szkłem i to już do znudzenia. Tyle w tym limitowanej edycji, ile w tym ostatnim niebieskim Monaco czy innym coś w ten deseń.