Wydarzenia
likier, rynek

Mazurska Manufaktura w Aldi

Mazurska Manufaktura w Aldi

Udostępnij:

Mazurska Manufaktura S.A. nawiązała współpracę z kolejną dużą siecią handlową. W sklepach Aldi w całej Polsce w stałej ofercie znajdą się kraftowe nalewki. Dodatkowo, jeszcze w styczniu na półkach tej sieci są dostępne czeskie piwa z dystrybucji Mazurskiej Manufaktury. Aldi w Polsce to ok. 300 punktów sprzedaży.

Z końcem 2023 roku Mazurska Manufaktura podpisała także umowę na stałą obecność w sieci Netto.
W skład serii nalewek wchodzą takie smaki, jak: Rześka Pigwa, Kwaśna Wiśnia, czy Cytrusówka z Miętą. Dużą popularnością cieszą się także nagradzane na wielu konkursach likiery jajeczne w wersji klasycznej oraz produkowanej w specjalnej limitowanej wersji czekoladowej.
Produkty Mazurskiej Manufaktury można znaleźć, na stałe czy w ramach akcji in-out, w takich sieciach, jak: Biedronka, Carrefour, Auchan, Kaufland, Netto, Stokrotka, Polo Market i teraz Aldi. Ponadto spółka współpracuje z hurtowniami w całej Polsce, a także ze sklepami specjalistycznymi, takimi jak: Duży Ben, Al Capone czy Winoteka.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
bourbon, destylarnie, rynek, whiskey amerykańska

Świat obiegła niespodziewana wiadomość, gigant amerykańskiej whiskey, należąca do Suntory Global Spirits destylarnia James B. […]

Wydarzenia
prawo, rynek

18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.