Na fali musującego orzeźwienia

Ambra zapowiada na sezon letni szerokie wsparcie sprzedażowe nowego Cin & Cin Secco Azzurro. To wino, które podobnie jak prosecco ma włoski rodowód związany ze słynnym regionem winiarskim Veneto, a swój smak zawdzięcza m.in. szczepom Glera i Garganega, które odpowiadają za wyjątkowy aromat włoskich spumanti. Jest idealne na aperitif lub do picia solo w upalny dzień.


Sprzedaż win musujących notuje niespotykane od lat dwucyfrowe wzrosty wartości sprzedaży. Numerem jeden kategorii pozostaje prosecco, popularyzowane m.in. przez markę Cin & Cin, które rokrocznie zdobywa coraz więcej zwolenników. Jego sprzedaż rośnie w tempie +40% rok do roku. W samym 2016 roku sprzedano go aż 2,3 mln butelek. Boom na lekkie wina musujące we włoskim stylu zmienia dynamikę rynku i rodzi nowe oczekiwania konsumentów, którzy szukają wina dla smaku, przyjemności oraz orzeźwienia. Wartość sprzedaży win musujących w okresie letnim 2016 roku wzrosła o 17% w stosunku do lata 2015 roku.
– Potencjał rynku w segmencie win musujących jest bardzo duży. Konsumenci poszukują przyjemnych win na każdą okazję, a jednocześnie cenią jakość i oczywiście kierują się smakiem. Stąd pomysł na poszerzenie portfolio tak lubianej i cenionej przez Polaków, marki Cin & Cin o Secco Azzurro. Jest to wino, które dzięki włoskim tradycjom winiarstwa spełnia wszystkie wymagania konsumentów i wpisuje się w wakacyjne trendy. Nasza atrakcyjna promocja ma przypominać o orzeźwiającym, lekkim charakterze wina i przybliżać okazje, do których idealnie pasuje Cin & Cin Secco Azzurro: pikniki, garden party, śniadania na trawie czy kobiece spotkania – mówi Tomasz Pawlicki, brand manager Ambra S.A.
Intensywna aktywacja w kanale nowoczesnym i tradycyjnym rozpoczęła się 1 lipca. Towarzyszy jej ogólnopolski konkurs, w którym do wygrania są kosze piknikowe dla dwojga. Widoczność produktu zapewnią niebieskie ekspozycje w ponad 400 halach, zawieszki informujące o promocji i gadżety wspierające sprzedaż.
W mediach społecznościowych motywem przewodnim akcji promocyjnej będą oryginalne pomysły na wieczory panieńskie, których Cin & Cin od lat jest nieodłącznym towarzyszem – tym razem w letniej, niebieskiej odsłonie w stylu Secco. Najlepsze propozycje na tę wyjątkową okazję Cin & Cin nagrodzi niezbędnikami dla przyszłej panny młodej i jej gości. Wystarczy śledzić fanpage Cin & Cin: https://www.facebook.com/CINandCIN.
Cena półkowa: 17,99-19,99 PLN, pojemność: 750 ml, producent: Ambra S.A.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.