Destylarnia Glen Scotia, należąca do Grupy Loch Lomond, zaprezentowała coroczną limitowaną edycję swojej whisky z okazji Campbeltown Malts Festival. Impreza odbywa się w dniach 20-25 maja, a Glen Scotia będzie gospodarzem wydarzeń w dniach 21 i 22 maja. Inne destylarnie biorące udział w festiwalu to Springbank i Glengyle, a także niezależny bottler Cadenhead. Tegoroczna Glen Scotia Campbeltown Malts Festival to dziewięcioletnia nietorfowa single malt, która dojrzewała w beczkach pierwszego napełnienia po bourbonie i finiszowała w beczkach po sherry fino. Zabutelkowana z mocą 56,2%, ma „smaki cytrusów i białych owoców sadu wraz z nutą przypraw dębowych”. W Polsce dystrybutorem Glen Scotia jest M&P.
Butelka opatrzona jest kodem QR, który umożliwia cieszenie się „Sound of Glen Scotia” – projektem stworzonym przez eksperta od whisky i muzyka Neila Ridleya, producenta muzycznego Deana Hornera oraz szkocką piosenkarkę i autorkę tekstów Jenny Sturgeon. Kod QR umożliwia stworzenie własnego utworu muzycznego przy użyciu dźwięków z destylarni, zawiera także utwór muzyczny „Copper Heart”, który trio stworzyło na ubiegłoroczny festiwal.