Nowa kampania wizerunkowa wódki Amundsen

Marka Amundsen wystartowała z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową. W ramach działań przygotowano specjalną platformę komunikacyjną, nowe hasło #Odkrywaj więcej i zaplanowano współpracę z ambasadorami. W marcu na kanałach społecznościowych marki wystartowała seria spotów teaserowych, promujących nowe założenia komunikacyjne i sylwetkę pierwszego ambasadora.

Bartosz Paśko

– Nowa platforma komunikacyjna, to propozycja dla wszystkich, których napędza poszukiwanie. Jest to zarazem kolejny etap wzmacniania wizerunku wódki Amundsen na polskim rynku i podkreślenia jej inspirującego charakteru. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z trzema osobowościami podróżniczymi. Chcemy opowiedzieć o świecie marki, poprzez porywające historie naszych ambasadorów, a wielkie odkrycia przenieść na codzienne eksplorowanie tego, co nieznane. Pionierskość, męskość i podejmowanie nowych wyzwań to główne aspekty, na których będziemy skupiać się w komunikacji do konsumenta – mówi Bartosz Paśko, brand manager marki Amundsen.
Pierwszą aktywacją w ramach kampanii był konkurs konsumencki: „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”, w którym nagrodą główną za podzielenie się swoim wyzwaniem była ekspedycja w nieodkryte zakątki Norwegii. W ramach całorocznej kampanii przygotowano dedykowaną stronę: www.odkrywajwiecej.pl, nową identyfikację graficzną, konkursy i aktywacje konsumenckie. Działania objęły nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia oraz wsparcie PR. Całość zaplanowana jest do końca 2018 roku.
Amundsen, to wódka filtrowana w temperaturze poniżej zera, stworzona by uhonorować zdobycie Bieguna Południowego.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.