Soplica Przepalana to nowa, słodko-gorzka propozycja marki, bazująca na staropolskich recepturach tradycyjnych przepalanek. – Skierowana jest do osób, które poszukują domowego smaku i autentyczności, cenią to, co tradycyjne i z nostalgią wspominają dawne, domowe przepalanki – mówi Wioleta Chmielewska, junior brand manager marki Soplica. – Dzięki Soplicy Przepalanej Klasycznej i Soplicy Przepalanej z suszem owocowym mamy okazję spróbować wódek inspirowanych recepturami naszych przodków. Dodatkowo warto zauważyć, że jest to alkohol, który smakiem sytuuje się pomiędzy słodkimi wódkami owocowymi, a wytrawnymi wódkami czystymi, tak więc jest idealną opcją dla konsumentów poszukujących czegoś nowego.
Soplicy Przepalana Klasyczna charakteryzuje się smakiem przełamanym goryczką karmelu, zaś Soplica Przepalana z suszem owocowym odznacza się delikatnym, karmelowym smakiem, uzupełnionym nutą suszonych polskich owoców.
Wprowadzenie do sprzedaży nowych Soplic wspierane jest materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Rekomendowane ceny to: 100 ml – 5,99 zł, 200 ml – 11,79 zł i 500 ml – 25,89 zł.