Spirits, Wydarzenia
rynek, wino

Nowy wizerunek win El Sol

Nowy wizerunek win El Sol

Udostępnij:

Wina El Sol – jedna z pięciu najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku win w Polsce – zmieniają smak i wizerunek. Nowe etykiety i łagodniejszy charakter zyskały wszystkie warianty El Sol, czyli pięć win spokojnych z najbardziej słonecznych krajów świata: Hiszpanii (wina czerwone, białe i różowe), Chile (wino czerwone) i Australii (wino białe).


– Oczywiście wciąż zachowujemy nasz południowy temperament. Obecne w nazwie marki słońce symbolizuje radość, energię, ciepło i smak tak charakterystyczne dla miejsc, z których pochodzą wina El Sol – mówi Zuzanna Amarante, brand manager marki El Sol. – Dlatego postanowiliśmy jeszcze mocniej zaakcentować symbolikę słońca na etykietach win, a w ich smaku, zgodnie z preferencjami konsumentów, podkreślić łagodność. To właśnie naturalna słodycz, owocowość i delikatność wyróżnia wina z najbardziej słonecznych, winiarskich krajów świata.
Zmiana wizerunku marki El Sol jest też okazją do przypomnienia o jej społecznym i towarzyskim charakterze. O to zadbała Tosia Kolo, współautorka popularnego bloga kulinarnego „Burczy mi w brzuchu” i książki kucharskiej z przepisami na śniadania na cały rok. Zainspirowana winami El Sol opracowała przepisy na pięć różnych tapasów – po jednym dla każdego z wariantów El Sol.
– Kieliszek wina El Sol w słonecznym towarzystwie daje nadzieję na udany cały wieczór, ale to jeszcze obietnica bez pokrycia. Uwielbiam historię powstania kultury tapas. Hiszpańscy mężczyźni siedzący w barach chronili się sami przed muchami i innymi insektami przykrywając kieliszki talerzykami. Szkoda by talerzyk leżał pusty, więc warto położyć na nim smaczne przekąski na zapas, właśnie tak powstało tapas! Nazwa pochodzi od hiszpańskiego słowa „tapar”, czyli przykrywać, a wspaniałe wino i przekąski od tego czasu to nierozłączna para – mówi Tosia Kolo.
Marka El Sol została wprowadzona na rynek w 2007 roku. W ofercie Ambra S.A. jest od 2009 roku.
Cena rekomendowana produktu: 19,99 zł/0,75 l.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
prawo, rynek

18 grudnia prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie ustawy istotne dla branży alkoholowej – zwiększającą podwyżki […]

Degustacje, TV
wódka
Alkohole dnia
wódka

Wyprodukowana dla Polskie Supermarkety Sp. z o.o., czysta wódka zbożowa o mocy 38%. Aromat delikatny, […]

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Zabutelkowana w październiku 2025 roku z mocą 55%, whisky najpierw cztery lata spędziła w beczkach […]

Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka

Zabutelkowana we wrześniu 2025, już 28. edycja Springbank 12YO CS. Leżakowana wyłącznie w beczkach po […]

Degustacje, Degustujemy
degustacje

Podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można wziąć udział w limitowanej degustacji jednej z Beczek […]

Lektury
recenzje, wino

Najnowsza książka Tomasza Prange-Barczyńskiego mówi o tym jak łączyć potrawy z winem i wina z […]

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.