Ostatnia z trzech limitowanych edycji Glenfiddich Chinese New Year

Limitowana edycja Glenfiddich 21YO w opakowaniu prezentowym z okazji Chinese New Year została po raz trzeci zaprojektowana przez utalentowanego chińskiego artystę, Rlona Wanga. Tegoroczna wersja zaprasza do spojrzenia w przyszłość i wyobrażenia sobie świata pełnego szczęścia i pomyślności.

Graficzna opowieść o przyszłości jest kontynuacją serii zapoczątkowanej w 2020 roku, w której artysta na nowo zinterpretował ikonę królewskiego jelenia i przedstawił roczną podróż Charlesa Gordona (zięcia założyciela Glenfiddicha, Williama Granta) do Azji. Gordon wyruszył w nią z kilkoma skrzynkami whisky, marząc o tym, by cały świat poznał klasyczny trunek ze szkockiego regionu Speyside. W 2021 Rlon Wang zilustrował wielowątkową historię, inspirowaną obchodami Chińskiego Nowego Roku, na którą składają się powroty do rodzinnych domów, spotkania w gronie najbliższych, doskonała azjatycka kuchnia i wspólne świętowanie w charakterystycznym, chińskim stylu.
Również tym razem centralnym punktem ilustracji jest majestatyczny jeleń, symbolizujący bogactwo, dobrobyt oraz długie życie. Trzecia odsłona trylogii autorstwa Rlon Wanga pokazuje zrealizowaną podróż i pytanie, które zadaje sobie każdy, kto dotarł do celu – Where Next?
Artysta Rlon Wang tak podsumował tegoroczny projekt: – Praca nad ostatnią edycją z serii Chinese New Year wraz z marką Glenfiddich była dla mnie czystą przyjemnością; miałem możliwość użycia techniki wielowarstwowych ilustracji, by jak najlepiej oddać nadzieje i marzenia ludzi na szablon opakowania. Nadałem też swojemu projektowi pozaziemski klimat poprzez reinterpretację klasycznych symboli w futurystyczny sposób. Na ilustracji widać dobrze znane nam postaci królewskiego jelenia oraz chińskiego, tańczącego lwa, przed którymi rozpościera się świetlista galaktyka. Latarnie pomyślności, kwiaty lotosu i szybujący feniks wskazują im drogę do tętniącego życiem świata pełnego kosmicznych odniesień. Brak grawitacji pozwala im wspiąć się na nowe wyżyny – dla nas to symbol bezkresnej przyszłości, która na nas czeka.
Will Peacock, Global Luxury Director marki mówi: – Wraz z zakończeniem tej wyjątkowej serii we współpracy z Rlonem Wangiem, artysta chce natchnąć nas optymizmem na przyszłość. Ten niezwykle utalentowany ilustrator zabiera nas w podróż w stronę nieskończonych możliwości i okazji.
Glenfiddich Reserva Rum Cask 21 w opakowaniu inspirowanym Chińskim Nowym Rokiem oraz 12-, 15- i 18-letnia single malt whisky to wersje limitowane, dostępne w Polsce od 1 lutego. Każde z bogato ilustrowanych opakowań zostało zaprojektowane w kolorze odzwierciedlającym poszczególne roczniki.
Więcej informacji o Glenfiddich można znaleźć na stronie: http://www.glenfiddich.com.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.