Pierwszy polski hard seltzer na Festiwalu WSC

Blink Mood to pierwsza w Polsce marka jakże popularnych za oceanem niskokalorycznych napojów alkoholowych hard seltzer. Blink Mood w 2022 roku jest dostępny w czterech smakach: Mango & Ananas, Czerwony grejpfrut & Klementynka, Gruszka & Agrest oraz Wiśnia. W butelkach z kapslem typu twist, dostępny m.in. w: Auchan, Polo Market, Shell oraz w Netto.

– Zeszłoroczne wejście w rynek zakończyliśmy z sprzedażą całości partii, a zebrane doświadczenie pozwoliło nam udoskonalić nasz produkt oraz wypuścić kolejne – lepsze smaki, ponieważ po analizie opinii polskich konsumentów staraliśmy się „dosłodzić” produkt, ale zachowując charakterystyczne cechy dla hard seltzerów, dlatego obniżyliśmy wartość alkoholu z 4,5% do 3,3% i w miejsce zaoszczędzonych kalorii dorzuciliśmy więcej naturalnych soków. Zwiększyliśmy też kaloryczność z 93 kcal/330 ml na 99kcal/ 330 ml – dodatkowe kalorie również zostały spożytkowane na kilka kropel słodkiego soku. Finalnym efektem jest jeszcze smaczniejszy, orzeźwiający Blink Mood – mówi Wiktor Grzesiak, dyrektor operacyjny BM Company Sp. z o.o., firmy która odpowiada za produkt.
Na etykiecie Blink Mood znajdziemy następujące informacje, które potwierdzają ekologiczny charakter produktu: Vegan / No added sugar / Gluten free / No Sweeteners / No Preservatives.
– Kategoria Hard Seltzer ma coraz większy potencjał zaistnieć jako główny trend w kategorii RTD, co potwierdzają liczne artykuły oraz ruchy dużych koncernów, dlatego wychodząc na przeciw potrzebom konsumentów jako pierwsi w Polsce produkujemy i budujemy ową kategorię – mówi Wiktor Grzesiak.
Już 5 listopada w Warszawie podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można spróbować wszystkich czterech smaków Blink Mood.

Festiwal Warsaw Spirits Competition
Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.