Blink Mood to pierwsza w Polsce marka jakże popularnych za oceanem niskokalorycznych napojów alkoholowych hard seltzer. Blink Mood w 2022 roku jest dostępny w czterech smakach: Mango & Ananas, Czerwony grejpfrut & Klementynka, Gruszka & Agrest oraz Wiśnia. W butelkach z kapslem typu twist, dostępny m.in. w: Auchan, Polo Market, Shell oraz w Netto.
– Zeszłoroczne wejście w rynek zakończyliśmy z sprzedażą całości partii, a zebrane doświadczenie pozwoliło nam udoskonalić nasz produkt oraz wypuścić kolejne – lepsze smaki, ponieważ po analizie opinii polskich konsumentów staraliśmy się „dosłodzić” produkt, ale zachowując charakterystyczne cechy dla hard seltzerów, dlatego obniżyliśmy wartość alkoholu z 4,5% do 3,3% i w miejsce zaoszczędzonych kalorii dorzuciliśmy więcej naturalnych soków. Zwiększyliśmy też kaloryczność z 93 kcal/330 ml na 99kcal/ 330 ml – dodatkowe kalorie również zostały spożytkowane na kilka kropel słodkiego soku. Finalnym efektem jest jeszcze smaczniejszy, orzeźwiający Blink Mood – mówi Wiktor Grzesiak, dyrektor operacyjny BM Company Sp. z o.o., firmy która odpowiada za produkt.
Na etykiecie Blink Mood znajdziemy następujące informacje, które potwierdzają ekologiczny charakter produktu: Vegan / No added sugar / Gluten free / No Sweeteners / No Preservatives.
– Kategoria Hard Seltzer ma coraz większy potencjał zaistnieć jako główny trend w kategorii RTD, co potwierdzają liczne artykuły oraz ruchy dużych koncernów, dlatego wychodząc na przeciw potrzebom konsumentów jako pierwsi w Polsce produkujemy i budujemy ową kategorię – mówi Wiktor Grzesiak.
Już 5 listopada w Warszawie podczas Festiwalu Warsaw Spirits Competition będzie można spróbować wszystkich czterech smaków Blink Mood.
Festiwal Warsaw Spirits Competition