16 lipca zakończył się proces weryfikacji wszystkich zainwestowanych środków w Mazurską Manufakturę. Firma pozyskała 1010 akcjonariuszy i kwotę 2538924,50 PLN. Z analiz wykonanych przez agencję marketingową która pomagała w czasie emisji wynika, że o Mazurskiej Manufakturze poprzez różne nośniki usłyszało prawie cztery miliony Polaków – to niesamowita liczba, biorąc pod uwagę jak mało znanym producentem byli przed rozpoczęciem emisji.
W gronie akcjonariuszy znalazło się czterech inwestorów, którzy oprócz inwestycji zdecydowali się na pomoc w dalszym rozwoju firmy i dołączą do Rady Nadzorczej spółki.
W podziale na pakiety akcji sprzedaż przebiegła następująco – od 1 akcji – 382 akcjonariuszy, od 500 PLN – 292 akcjonariuszy, od 1000 PLN – 139 akcjonariuszy, od 2000 PLN – 168 akcjonariuszy, od 5000 PLN – 33 akcjonariuszy, od 12000 PLN – 19 akcjonariuszy, od 25000 PLN – 14 akcjonariuszy oraz pakiet indywidualny – 5 akcjonariuszy.
Firma informuje, że rozpoczyna rozlew piwa Jurand: Pils ekst. 12% alc. 5,2%, Pszenica ekst. 13,4% alc 5,5%. Rozlew alkoholi Wiśnia i Pigwa Kraft również już się rozpoczęło.