Soplica Cytrynowa z nutą miodu

Historia cytrynówek w Polsce jest bardzo długa. Już w XIX w. Bolesław Kasprowicz, twórca marki Soplica, produkował w swojej fabryce nalewki na bazie cytrusów. Od lat stanowią element polskiej tradycji wytwarzania alkoholi, a smak cytrynowy to największy segment rynku wódek smakowych w Polsce. Dlatego też, marka Soplica, czerpiąc z doświadczeń wyrobu tradycyjnych alkoholi wielu pokoleń, rozszerza portfolio o ten orzeźwiający smak. Produkowana na bazie nalewów z całych owoców cytryn, ponieważ w takiej formie te owoce oddają pełnię i bogactwo aromatu. Dodatek polskiego miodu wielokwiatowego, stanowi doskonałe dopełnienie nalewki, łagodząc jej lekką cierpkość


– Ten nowy, doskonały smak z pewnością trafi w gust naszych konsumentów, którzy z roku na rok coraz bardziej doceniają stosowane przez nas tradycyjne receptury – mówi Klaudia Krupicz, manager marki Soplica.
Soplica Cytrynowa będzie dostępna w sprzedaży od połowy października w pojemnościach: 100, 200 i 50 0ml w kanale handlu tradycyjnego. Rekomendowane ceny nowej Soplicy to odpowiednio: 5,49 zł, 11,49 zł i 25,89 zł.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.