Soplica Uszlachetniona

Z końcem czerwca na rynku pojawi się nowy produkt CEDC, jest to połączenie czystej wódki z dodatkiem naturalnych owocowych destylatów – Soplica Uszlachetniona Jabłkiem i Soplica Uszlachetniona Śliwką. Jak rekomenduje producent, smaki nie są ostre, ale zyskują przyjemny aromat i wytrawny, delikatny posmak owoców.


– Po raz pierwszy wprowadzamy innowacje w rodzinie czystej wódki, Soplicy Szlachetnej – mówi Wioleta Chmielewska, junior brand manager marki Soplica. Badania konsumenckie wyraźnie pokazały, że konsumenci wódek poszukują nowości o wytrawnym, niesłodkim smaku. Nuty smakowe muszą być wyczuwalne, ale nie dominujące. Istotny jest też kolor płynu – powinien być przezroczysty.
W ciągu ostatnich trzech lat, marka zanotowała niemal dwukrotny wzrost. Rok 2016 Soplica zamknęła obejmując pozycję lidera segmentu wódek smakowych w Polsce. Soplica Szlachetna, czysta wódka tej marki, również nie pozostaje w tyle. Rok do roku notuje dwucyfrowe wzrosty, a jej sprzedaż stanowi już ponad 40% wolumenu całej rodziny Soplicy.
Wprowadzenie do sprzedaży nowych Soplic wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Soplica Uszlachetniona Jabłkiem oraz Soplica Uszlachetniona Śliwką będą dostępne w sprzedaży od połowy czerwca wyłącznie w kanale handlu nowoczesnego w butelkach o pojemności 500 ml. Rekomendowana cena nowych Soplic to 22,49 zł.

 

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!
Zniżka EARLY BIRD -10% do 31 marca.

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.