Na początku lipca do sprzedaży w Polsce trafiła klasyczna żytnia whiskey z oferty Wild Turkey. Wyłącznym dystrybutorem marki w Polsce jest CEDC. Wprowadzenie Wild Turkey Straight Rye Whiskey wspierane będzie działaniami marketingowymi. Żytnia whiskey dostępna będzie w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego w butelkach o pojemności 700 ml. Rekomendowana cena to 89,99 zł.
Wild Turkey Straight Rye Whiskey jest mieszanką 4- i 5-letnich destylatów, dojrzewających w nowych beczkach z białego dębu amerykańskiego. Są one wypalane do najwyższego, czwartego stopnia zwęglenia, zwanego Alligator Char.
– W ostatnich latach liczba konsumentów zainteresowanych amerykańskimi whiskey i bourbonami systematycznie rośnie – komentuje Joanna Rybak, brand manager marki. Obserwując ten trend, zdecydowaliśmy się wprowadzić w Polsce kolejny wariant Wild Turkey. Wierzymy, że zdecydowany, wytrawny charakter Wild Turkey Straight Rye Whiskey trafi w gust koneserów amerykańskich alkoholi. Ta żytnia whiskey, jak i inne produkty marki, jest efektem ciężkiej pracy i wieloletniego doświadczenia naszych legendarnych mistrzów destylacji, Jimmy’ego i Eddiego Russellów, którym marka zawdzięcza swoją dzisiejszą, rynkową pozycję.
Wild Turkey Straight Rye Whiskey charakteryzuje się głębokim, bursztynowym kolorem. Aromat jest mocny i zdecydowany, z wyraźnymi żytnimi nutami, ale zawierający też elementy wanilii i karmelu. Wyczuwalne są też lekko słodkie zapachy miodu i pomarańczy oraz pikantne tony przyprawowe, takie jak imbir, cynamon oraz pieprz. Smak nowego Wild Turkey jest zdecydowany, wyrazisty i pikantny, tak jak powinny smakować amerykańskie, żytnie whiskey, natomiast finisz długi, ciepły i przyjemny, z nutami przyprawowymi.
W winnicy Lidl’a jest, ale za 100zł, ciekawe czy się rzeczywiście pojawi w cenie nominalnej?