Wódki w „Logo”

W marcowym numerze magazynu „Logo” zamieszczono noty z degustacji dziesięciu wódek wraz z dopasowanymi do nich zakąskami. Test przeprowadzili Paweł Matczak i Adam Milczarek z Domu Wódki. W artykule opowiedziano o historii wódki, zasadach podawania, walorach smakowych, testy z degustacji i połączeniach z jedzeniem. Degustowane wódki to: Żołądkowa Gorzka Czysta de Luxe, Stumbras Cententery, Palace, Extra Żytnia, Finlandia, Belvedere Unfiltered, Smirnoff Black, Norwegia, Grey Goose, Młody Ziemniak Vineta 2014. Potrawy dopasował i przygotował przepisy szef kuchni Domu Wódki, Michał Tkaczyk. Zaproponował oryginalny tatar wołowy – do tradycyjnych dodatków zaserwowano musztardę i szproty, śledzia w oleju z kardamonem, kminem rzymskim, kolendrą i innymi przyprawami, a na deser Zu Zu Love – purée brzoskwiniowe z Żubrówką, sokiem cytrynowym, syropem waniliowym i prosecco.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.