CEDC prezentuje innowacyjne opakowanie Żubrówki Bison Grass, przeznaczone na rynki eksportowe i do kanału handlu wolnocłowego. Design nowej butelki przynosi zmiany, podkreślające charakter premium marki dzięki współczesnej stylistyce etykiety, jednocześnie przybliżając zagranicznym konsumentom tradycyjne korzenie Żubrówki, bazującej na składnikach z Puszczy Białowieskiej. Nowością jest jednak innowacyjny system etykietowania. Z tyłu butelki metodą hotstampingu nadrukowany jest obraz przedstawiający lasy Puszczy Białowieskiej. W połączeniu z półtransparentnym frontem opakowania, na którym widnieje tradycyjny logotyp Żubrówki, daje to unikalny efekt 3D, prezentujący żubra w jego naturalnym środowisku. Etykieta stworzona metodą przestrzennego druku nadaje zmienionemu opakowaniu współczesnego wyglądu.
Nowa butelka Żubrówki pojawi się na rynkach w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i w Niemczech. Wkrótce zostanie też wprowadzona na innych rynkach europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Dostępne pojemności to: 500 ml, 700 ml, 750 ml i 1000 ml.