CEDC wypuściło nową czystą wódkę w segmencie super premium, w eleganckiej butelce z czarnego, transparentnego szkła, pojawia się pszeniczna Żubrówka Czarna.
Jak podaje producent, woda, z której powstaje nowa wódka, czerpana jest z najczystszych źródeł Puszczy Białowieskiej. Wykorzystywana przy produkcji spirytusu pszenica, pochodzi wyłącznie z polskich pól, a jej ziarna są starannie selekcjonowane. Żubrówka Czarna jako jedyna wódka w Polsce, poddawana jest unikalnemu procesowi filtracji węglem drzewnym, w który zamieniły się białowieskie dęby.
– Wódki czyste super premium, to w tej chwili najszybciej rosnący segment na naszym rynku. Zdominowany przez trzy zagraniczne marki, stworzył lukę dla polskiej oferty z tzw. „górnej półki”. Wprowadzając na rynek nową wódkę super premium, jesteśmy przekonani, że zrewolucjonizujemy ten segment. Żubrówka Czarna to doskonała, czysta wódka, bazująca wyłącznie na naturalnych składnikach – mówi Maciej Kwaśniewski, brand manager odpowiedzialny za marki premium.
Smukła butelka z biało-złotym logotypem marki, kontrastującym z czarnym, przezroczystym szkłem butelki, nadają luksusowego charakteru tej wódce. Jej długa szyjka ułatwia precyzyjne nalewanie, a grawery, w kształcie pochodzącej z Puszczy Białowieskiej trawy żubrowej, nawiązują do korzeni marki.
Wprowadzenie na rynek Żubrówki Czarnej jest wspierane ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Kampania dodatkowo opiera się na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie handlowej.
Żubrówka Czarna jest dostępna w sprzedaży od połowy marca w pojemnościach 500, 700 i 1000 ml. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 500 ml – 35,99zł, 700 ml – 46,99zł i 1000 ml – 59,99zł.