Spirits, Wydarzenia
bary, wódka

Żubrówka grassuje latem

Żubrówka grassuje latem

Udostępnij:

Tegoroczne wakacje zapowiadają się wyjątkowo smakowicie. Żubrówka Bison Grass i jej trzy dzikie warianty – Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia i Leśna Poziomka – rozpoczynają Akcję Lato. Ze specjalną żubrówkową przyczepą ruszają do największych miast Polski oraz na najważniejsze letnie festiwale, z mnóstwem atrakcji dla wszystkich fanów dobrej zabawy.

Charakterystyczna, żubrówkowa przyczepa w ramach swojej trasy pojawi się przy najlepszych lokalach w całej Polsce. Dla wszystkich spragnionych dobrej zabawy w letnim klimacie, Żubrówka przygotowała wiele atrakcji. Kupując specjalnie skomponowane drinki na bazie Żubrówki Bison Grass lub shoty jednego z trzech najnowszych wariantów – Rajskiego Jabłka, Dzikiej Czereśni i Leśnej Poziomki – każdy ma szansę na zdobycie dzikich gadżetów: chilloutowych puf, ręczników plażowych, czapek, tatuaży, wlepek czy idealnych na plażę japonek. Oczywiście, wszystko w dzikim, żubrówkowym klimacie wprost z Puszczy Białowieskiej.
Akcja Lato to jednak nie koniec aktywności przygotowanych na sezon wakacyjny przez Żubrówkę Bison Grass. Marka, jak co roku, rusza również na podbój największych, letnich festiwali muzycznych w Polsce. Na gości takich imprez muzycznych jak Open’er Festival, OFF Festival czy Tauron, czekać będzie zupełnie nowa, spektakularna strefa Żubrówki Bison Grass. Dzięki wykorzystaniu naturalnych produktów, marka przeniesie gości strefy prosto w dzikie ostępy Puszczy Białowieskiej. Na wszystkich fanów muzyki czekać będzie także strefa chilloutu, w której m.in. można będzie zrobić sobie specjalne, dzikie tatuaże inspirowane roślinnymi motywami, ozdobić fryzury we współpracy ze stylistami, czy zrobić sobie festiwalowe zdjęcie w żubrówkowym klimacie aparatem Instax.
Nowe warianty Żubrówki Bison Grass na rynku pojawiły się na początku marca w opakowaniach z odświeżonymi logotypami marki i etykietami, nawiązującymi do jej tradycji i historii.

Powiązane artykuły

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Alkohole dnia
absynt

Nowa receptura absyntu o mocy 68%, produkowanego przez Mundivie w serii Krakow’s Home of Craft […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Degustacje
degustacje, rum
19 grudnia Dom Whisky organizuje online spotkanie edukacyjne poświęcone marce Don Papa, prowadzone przez brand ambasadora Marcina Szymę.
Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Alkohole dnia
sotol

Sotol z Durango, trzy odmiany agawy: texanum, cedrosanum, wheeleri. Zabutelkowany z mocą 43%. Marka należy […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.