Oferta akcji Tenczyńska Okovita SA ruszyła we wtorek 23 marca o godz. 9:00. Już po niecałych 8 godzinach wszystkie 116741 akcji objęło 977 inwestorów społecznościowych. Spółka tym samym pozyskała 4436158 zł. Środki zostaną przeznaczone na rozbudowę dotychczasowych mocy wytwórczych, uruchomienie produkcji oraz sprzedaży własnej marki whisky, jak i rozpoczęcie działalności eksportowej na rynkach azjatyckich.
Poprzednia emisja spółki zakończyła się w grudniu 2019 roku i trwała 36 dni. Wówczas 1339 inwestorów zainwestowało 4,18 mln zł w projekt wskrzeszenie tradycyjnej Okovity, starzenie piw warzonych w Browarze Tenczynek i otwarcie taproomu.

– Przede wszystkim pragnę podziękować wszystkim nowym wspólnikom, którzy postanowili nam zaufać i zaangażować się w dalszy rozwój spółki. To dla mnie i całego zespołu bardzo ważne, że inwestorzy wierzą w nasz model biznesowy i podzielają te same wartości. Teraz przed nami okres wytężonej pracy związany z realizacją celów emisyjnych – powiedział Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina SA oraz Tenczyńska Okovita SA.
– Przebieg kampanii udowadnia, że rynek crowdfundingu jest w fazie dynamicznego wzrostu. To już druga kampania w tym roku, która zakończyła się w dniu startu i przekroczyła wartość 4 mln zł. Gratulujemy wszystkim nowym akcjonariuszom Tenczyńska Okovita SA. Przed nami przygotowania do nowych – równie atrakcyjnych – emisji skierowanych do inwestorów społecznościowych – powiedział Marcel Rowiński, dyrektor operacyjny w Crowdway.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail