Spirits, Wydarzenia
aplikacje, bary

Aplikacja The Bar World of Tomorrow

Aplikacja The Bar World of Tomorrow

Udostępnij:

Przygotowana przez Pernod Ricard aplikacja The Bar World of Tomorrow podpowiada, jak przygotowywać koktajle w duchu zero waste, oszczędzając pieniądze i ograniczając zużycie surowców.

The Bar World of Tomorrow ma na celu rozpowszechnienie proekologicznych i odpowiedzialnych praktyk barmańskich. Uwzględnia wiele aspektów pracy baru: od użycia świeżych składników, przez odpowiedzialne serwowanie alkoholu, po świadome zarządzanie odpadami. Jest to cykl bezpłatnych szkoleń, z wieloma prostymi wskazówkami na temat zrównoważonego i odpowiedzialnego prowadzenia baru oraz świadomego spożycia alkoholu. Wszystko według idei 5R: Rethink, Reduce, Reuse, Recycle, Respect (Przemyśl, Ogranicz, Wykorzystaj ponownie, Przetwórz, Szanuj). Wdrożenie tych pięciu prostych zasad pomoże zaoszczędzić pieniądze i prowadzić bar w zrównoważony sposób.
Szkolenia podpowiadają, jak w pełni wykorzystywać składniki koktajli, zarządzać lodem, a także segregować odpady. – Osadzona na platformie EdApp aplikacja oferuje znacznie więcej niż standardowe kursy – to barwne, interaktywne instruktaże, które zainspirują każdego użytkownika. Zostały one pogrupowane ze względu na zagadnienia, takie jak praca za barem, zarządzanie lokalem, zarządzanie pracownikami, a poruszanie się po platformie jest bardzo intuicyjne, proste i wygodne – mówi Kamila Czaban, S&R and Marketing Projects Manager.
Według ekspertów oraz twórców aplikacji The Bar World of Tomorrow podczas kierowania biznesem gastronomicznym, zwłaszcza w czasach post-pandemicznych, należy brać pod uwagę ekologię, która przestała być chwilową modą, a stała się nieodłącznym elementem życia ludzi.
– Jednym ze składników w pracy za barem posiadający niezwykły potencjał zerowaste jest lód – jego umiejętne wykorzystanie, właściwy rodzaj lodu do właściwych koktajli oraz rozsądnie zbudowana karta drinków to elementy pozwalające na duże oszczędności. Dokonując mądrych wyborów możemy zadbać o planetę, jednocześnie obniżając koszty prowadzenia gastronomii. Zadaniem aplikacji jest podpowiadać barmanom, właścicielom restauracji i wszystkim pasjonatom barmaństwa, na co zwrócić uwagę, organizując zarówno codzienną pracę, jak i duży event. W efekcie ograniczamy odpady, oszczędzamy pieniądze, i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy są coraz bardziej świadomi i identyfikują się z rozwiązaniami zero waste – mówi Maciej Starosolski, Polish Vodka Global Ambassador.
Inicjatywa Bar World of Tomorrow jest wynikiem współpracy pomiędzy Grupą Pernod Ricard, a bezpłatną platformą edukacyjną EdApp – EducateAll, sponsorowaną przez Instytut Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Szkoleń i Badań (UNITAR). Za stronę merytoryczną kilkunastu dostępnych w aplikacji kursów, odpowiadają: Pernod Ricard, Sustainable Restaurant Association oraz ekologiczny duet barmański Kelsey Ramage i Iain Griffiths, znany pod pseudonimem Trash Collective.
W tym roku, The Bar World of Tomorrow została wyróżniona w X edycji rankingu Listki CSR Polityki, jednym z najważniejszych zestawień CSR w Polsce.
Aplikacja jest dostępna na stronie: https://www.edapp.com/course/the-bar-world-of-tomorrow.

Powiązane artykuły

Degustacje
degustacje, koniak, likier

8 grudnia odbyło się spotkanie w cyklu Mocny Poniedziałek i degustację koniaków Meukow. Historia marki […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Alkohole dnia
absynt

Nowa receptura absyntu o mocy 68%, produkowanego przez Mundivie w serii Krakow’s Home of Craft […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Degustacje
degustacje, rum
19 grudnia Dom Whisky organizuje online spotkanie edukacyjne poświęcone marce Don Papa, prowadzone przez brand ambasadora Marcina Szymę.
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.