Marka Stock Prestige oraz firma VR Factory ogłaszają start cyklu turniejów dla barmanów profesjonalistów i amatorów, który w drugiej połowie roku odbywać się będzie… w świecie wirtualnym.
Technologia wirtualnej rzeczywistości wykorzystywana jest już w wielu branżach w Polsce, jednak rynek FMCG nie sięgnął dotychczas po tak innowacyjne rozwiązania. Z tego względu projekt Stock Prestige Bartener VR League, to wyjątkowo nowatorska inicjatywa, która z pewnością wzbudzi duże zainteresowanie konsumentów oraz przedstawicieli branży.
– Wirtualna rzeczywistość pozwala nam „zanurzyć się” w zupełnie innym świecie, doświadczyć rzeczy, które na co dzień nie są dla nas dostępne, co doskonale wpisuje się w strategię Stock Prestige. DNA naszej marki to wyjątkowe i ekskluzywne doświadczenia, nietuzinkowe przeżycia, z tego względu partnerstwo z firmą VR Factory było naturalnym krokiem w rozwoju brandu – mówi Sławomir Kreczmański, senior brand manager w Stock Polska.
Turnieje z cyklu Stock Prestige Bartender VR League to nie lada gratka dla miłośników mieszania drinków, zarówno dla amatorów, jak również profesjonalnych barmanów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności, a przy okazji… świetnie się bawić. Aplikacja konkursowa zainspirowana grą barmańską „Bartender VR Simulator”, która została opracowana przez VR Factory we współpracy z sześciokrotnym mistrzem świata barmanów Tomaszem Małkiem, nie tylko sprawdza wiedzę na temat receptur, ale wymaga od użytkownika zręczności i szybkości tak potrzebnych w pracy barmana. Aplikacja przenosi gracza do profesjonalnie wyposażonego, wirtualnego baru i przy pomocy kontrolerów ruchu, które oddają realne posługiwanie się dłońmi, pozwala użytkownikowi przygotowywać konkursowe drinki. Szczegóły na temat Stock Prestige Bartender VR League dostępne są na stronie www.spbvrl.pl.
Aplikacja turniejowa została zaprojektowana w oparciu o pierwszy wirtualny symulator barmana stworzony przez firmę VR Factory, czyli Bartender VR Simulator. Projekt ten został nagrodzony w tym roku na największej konferencji branżowej Game Developers Conference w San Francisco jako jedna z najbardziej innowacyjnych na świecie aplikacji wirtualnej rzeczywistości w kategorii „Trening – Edukacja”.