AleBrowar z myślą o sezonie wakacyjnym przygotował kolejną nowość pod marką Free Way – bezalkoholowe Fruit Ale.
– Nasza nowa, letnia propozycja to Free Way Fruit ALE, czyli bezalkoholowe, orzeźwiające piwo z dodatkiem pulpy z mango, marakui oraz soku pomarańczowego. To nasza soczysta owocowość zamknięta w puszce – lekka i pijalna odpowiedź na aktualne potrzeby rynkowe. Wsłuchujemy się w głosy naszych konsumentów, stąd też nasza praca nad rozwijaniem nie tylko kategorii bezalkoholowych piw, ale także rzemieślniczych napojów bezalkoholowych, takich jak kombucha oraz lemoniady chmielowe w wielu smakach – mówi Arkadiusz Wenta, współzałożyciel AleBrowaru.
Bezalkoholowe piwa i napoje AleBrowaru są dostępne w sprzedaży w jego lokalach firmowych w Gdyni i we Wrocławiu.
Zgodnie z wynikami badania „Kultura picia w Polsce – co o sobie myślimy?” przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, blisko 78% respondentów uważa, że można dobrze się bawić bez alkoholu. Dodatkowo, 54% kobiet i 47% mężczyzn, zgadza się z obserwacją, że niepicie staje się coraz bardziej modne1. Na rosnący trend NoLo na bieżąco reagują sami producenci, wprowadzając do oferty coraz bardziej urozmaicone i bogate propozycje napojów nisko- i bezalkoholowych.
1 Raport „Kultura picia w Polsce – co o sobie myślimy?”, SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy