Bezalkoholowe, Wydarzenia
bezalkoholowe, piwo, rynek

Bezalkoholowe na lato

Bezalkoholowe na lato

Udostępnij:

AleBrowar z myślą o sezonie wakacyjnym przygotował kolejną nowość pod marką Free Way – bezalkoholowe Fruit Ale.

Nasza nowa, letnia propozycja to Free Way Fruit ALE, czyli bezalkoholowe, orzeźwiające piwo z dodatkiem pulpy z mango, marakui oraz soku pomarańczowego. To nasza soczysta owocowość zamknięta w puszce – lekka i pijalna odpowiedź na aktualne potrzeby rynkowe. Wsłuchujemy się w głosy naszych konsumentów, stąd też nasza praca nad rozwijaniem nie tylko kategorii bezalkoholowych piw, ale także rzemieślniczych napojów bezalkoholowych, takich jak kombucha oraz lemoniady chmielowe w wielu smakach – mówi Arkadiusz Wenta, współzałożyciel AleBrowaru.
Bezalkoholowe piwa i napoje AleBrowaru są dostępne w sprzedaży w jego lokalach firmowych w Gdyni i we Wrocławiu.
Zgodnie z wynikami badania „Kultura picia w Polsce – co o sobie myślimy?” przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, blisko 78% respondentów uważa, że można dobrze się bawić bez alkoholu. Dodatkowo, 54% kobiet i 47% mężczyzn, zgadza się z obserwacją, że niepicie staje się coraz bardziej modne1. Na rosnący trend NoLo na bieżąco reagują sami producenci, wprowadzając do oferty coraz bardziej urozmaicone i bogate propozycje napojów nisko- i bezalkoholowych.

1 Raport „Kultura picia w Polsce – co o sobie myślimy?”, SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy

Powiązane artykuły

Wydarzenia
rynek

CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]

Wydarzenia
whisky blendowana, whisky szkocka

Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]

Wydarzenia
likier
Podczas Warsaw Spirits Competition zadebiutują dwie limitowane edycje Klaudiusza Szurgota, w tym Cytrynówka Częstochowska z Marakują, dostępna wyłącznie 9 stycznia w limitowanych ilościach.
Partnerskie
Wydarzenia
partnerskie, rynek
Nicolas Krantz od 1 stycznia 2026 obejmie stanowisko CEO Wyborowa Pernod Ricard i regionu CEE, zastępując Fabrice’a Audana, który po 40 latach kariery przechodzi na
Wydarzenia
gin, muzeum

Legendarny producent ginu Beefeater ogłosił, że z końcem 2025 roku jego destylarnia w Londynie zaprzestanie […]

Wydarzenia
rynek
TuttoFood 2026 w Mediolanie zapowiada rekordową frekwencję, rosnący udział zagranicznych wystawców oraz silną reprezentację międzynarodową, w tym sekcję Beverage i Mixology Experience.
Aqua Vitae, Wydarzenia
Aqua Vitae

Ukazał się nowy numer magazynu „Aqua Vitae”. Wydanie ma sto stron, a w nim m.in. […]

Przewijanie do góry
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.