15 maja obchodzony jest Światowy Dzień Whisky. Z tej okazji Dom Whisky przygotował degustację online, którą poprowadził Mateusz Zabiegaj, brand ambasador marki Bruichladdich w Polsce. Do spróbowania były: Bruichladdich New Make (68,1%), Bruichladdich 2004 Islay Barley, Bruichladdich 10 years old Merlot Cask Aged Dom Whisky Edition, Bruichladdich Black Art. 7.1 i Bruichladdich Black Art. 8.1. Rzadko jest okazja spróbowania spirytusu, z którego powstaje whisky poza destylarnią. Ten new make spirit pochodził z upraw organicznych jęczmienia, ma aromat maślany, waniliowy, czuć jabłka, ale też chmiel cytrusowy. Bardzo smaczne, bardzo świeże i owocowe, dużo jabłek, gruszek, śliwek, pestki owoców, migdały. Długi, przyjemny, kwaskowy, owocowy finisz z wyraźną nutą słodu, zielonego ziarna. W każdej z whisky można było te nuty odnaleźć, choć oczywiście wpływ beczek każdą czynił inną i wyjątkową.