Dojrzewała cztery dekady, rozlana do 2000 butelek znalazła nabywcę w okamgnieniu. Szczecińska Fabryka Wódek Starka domknęła intratny kontrakt swojego flagowego trunku.
– Odnieśliśmy sukces i domknęliśmy kontrakt, sprzedając całą wyprodukowaną limitowaną edycję czterdziestoletniej Starki. Zakupu za kwotę siedmiocyfrową dokonał uznany polski dystrybutor alkoholi – firma Tedi – mówi Sylwester Kloskowski, prezes Szczecińskiej Fabryki Wódek Starka.
Na ostateczny bukiet tej okowity złożyło się kilka roczników, z których najmłodszy leżakował przez 40 lat. Wartościowy trunek podkreśla odpowiedni design opakowania. Szyjka karafki została opleciona bydlęcą skórą i zapięta pozłacaną spinką „S” – znakiem towarowym marki. Butelka dekorowana jest farbami, zawierającymi prawdziwe 24-karatowe złoto i oznaczona indywidualną, ręcznie numerowaną etykietą, na której widnieje podpis prezesa Szczecińskiej Fabryki Wódek. Ten skarb zamknięto w obitej skórą drewnianej skrzynce, ozdobionej mosiężnymi elementami, wewnątrz wyściełanej filcem. Do każdej Starki 40 dołączony jest certyfikat, który świadczy o autentyczności produktu. Całość wykonana jest ręcznie, jak przystało na rzemieślniczy specjał.
Starka 40 sprzedawana jest w kwocie około 3000 zł brutto. Wszelkie informacje oraz kontakt handlowy są dostępne są na stronie internetowej www.starka40.pl.