Dojrzewała cztery dekady, rozlana do 2000 butelek znalazła nabywcę w okamgnieniu. Szczecińska Fabryka Wódek Starka domknęła intratny kontrakt swojego flagowego trunku.
– Odnieśliśmy sukces i domknęliśmy kontrakt, sprzedając całą wyprodukowaną limitowaną edycję czterdziestoletniej Starki. Zakupu za kwotę siedmiocyfrową dokonał uznany polski dystrybutor alkoholi – firma Tedi – mówi Sylwester Kloskowski, prezes Szczecińskiej Fabryki Wódek Starka.


Na ostateczny bukiet tej okowity złożyło się kilka roczników, z których najmłodszy leżakował przez 40 lat. Wartościowy trunek podkreśla odpowiedni design opakowania. Szyjka karafki została opleciona bydlęcą skórą i zapięta pozłacaną spinką „S” – znakiem towarowym marki. Butelka dekorowana jest farbami, zawierającymi prawdziwe 24-karatowe złoto i oznaczona indywidualną, ręcznie numerowaną etykietą, na której widnieje podpis prezesa Szczecińskiej Fabryki Wódek. Ten skarb zamknięto w obitej skórą drewnianej skrzynce, ozdobionej mosiężnymi elementami, wewnątrz wyściełanej filcem. Do każdej Starki 40 dołączony jest certyfikat, który świadczy o autentyczności produktu. Całość wykonana jest ręcznie, jak przystało na rzemieślniczy specjał.
Starka 40 sprzedawana jest w kwocie około 3000 zł brutto. Wszelkie informacje oraz kontakt handlowy są dostępne są na stronie internetowej www.starka40.pl.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail