BZK Alco wprowadziło na rynek wódkę Wataha – zainspirowaną naturą, pięknem wilków i czystością ich wzajemnych więzi. Dostępna jest w opakowaniu o pojemności 700 i 500 ml, zawartość alkoholu 40%.
Butelka wódki czystej Wataha zdecydowanie wyróżnia się spośród innych produktów alkoholi mocnych. Matowe, smukłe szkło zdobi dostojna postać dzikiego i wolnego wilka, któremu towarzyszy jego wierne stado. W designie wykorzystano efekt optyczny, dzięki któremu – obracając butelką – ma się wrażenie, że wataha wilków biegnie wśród padającego śniegu.
– Wódka czysta Wataha to produkt premium, który swój wyjątkowy smak łączy z elegancją opakowania i relacją przystępnej ceny do jakości – mówi Andrzej Zalewski, dyrektor marketingu BZK Alco. Nowość doskonale wpisuje się w trend rynkowy rozwoju segmentu alkoholi z wyższej półki jakościowej. Konsumenci coraz częściej sięgają po alkohole lepsze, niezwykle istotne staje się ładne, wręcz eleganckie opakowanie. Takie produkty bardzo chętnie kupowane są z myślą o prezentach, a także większych uroczystościach rodzinnych czy spotkaniach towarzyskich – dodaje Andrzej Zalewski.
Wódka czysta Wataha ma wyjątkowy, aksamitny i łagodny smak. Wysoką jakość zawdzięcza starannej obróbce surowców, wielokrotnej destylacji i krystalicznie czystej wodzie.
Czy autor wie, o czym pisze? Z jakiego destylatu jest ta wódka? Jak się rektyfikowało spirytus? Czy są w niej jakieś dodatki (glukoza, polepszacze smaku, itp.)? Sam marketing dobry dla amatorów.