Czysta jak natura, mocna jak wataha

BZK Alco wprowadziło na rynek wódkę Wataha – zainspirowaną naturą, pięknem wilków i czystością ich wzajemnych więzi. Dostępna jest w opakowaniu o pojemności 700 i 500 ml, zawartość alkoholu 40%.


Butelka wódki czystej Wataha zdecydowanie wyróżnia się spośród innych produktów alkoholi mocnych. Matowe, smukłe szkło zdobi dostojna postać dzikiego i wolnego wilka, któremu towarzyszy jego wierne stado. W designie wykorzystano efekt optyczny, dzięki któremu – obracając butelką – ma się wrażenie, że wataha wilków biegnie wśród padającego śniegu.
– Wódka czysta Wataha to produkt premium, który swój wyjątkowy smak łączy z elegancją opakowania i relacją przystępnej ceny do jakości – mówi Andrzej Zalewski, dyrektor marketingu BZK Alco. Nowość doskonale wpisuje się w trend rynkowy rozwoju segmentu alkoholi z wyższej półki jakościowej. Konsumenci coraz częściej sięgają po alkohole lepsze, niezwykle istotne staje się ładne, wręcz eleganckie opakowanie. Takie produkty bardzo chętnie kupowane są z myślą o prezentach, a także większych uroczystościach rodzinnych czy spotkaniach towarzyskich – dodaje Andrzej Zalewski.
Wódka czysta Wataha ma wyjątkowy, aksamitny i łagodny smak. Wysoką jakość zawdzięcza starannej obróbce surowców, wielokrotnej destylacji i krystalicznie czystej wodzie.

1 komentarz do “Czysta jak natura, mocna jak wataha”

  1. Czy autor wie, o czym pisze? Z jakiego destylatu jest ta wódka? Jak się rektyfikowało spirytus? Czy są w niej jakieś dodatki (glukoza, polepszacze smaku, itp.)? Sam marketing dobry dla amatorów.

Komentarze są wyłączone.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.