Dyskonty królują w sprzedaży whisky

Jak podaje Gfk, Polacy w dużej mierze kupują whisky w sklepach dyskontowych – to 28% rynku. Sprzedaż whisky odnotowuję wzrost w stosunku do ubiegłego roku i to aż o 60%. Wydatki średnio na tego typu alkohol to 55,30 zł. Kiedyś w sprzedaży popularnych whisky wiodły prym hipermarkety, obecnie dyskonty przejęły pałeczkę. Chodzi głównie o marki: Johnnie Walker, Ballantine’s oraz Grant’s. Mocną pozycję utrzymuje także marka własna Biedronki – Golden Loch.

 

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.