Ambra raportuje spadek sprzedaży w trzecim kwartale rok do roku o 1,8%, do 130,2 mln zł. Największe spadki sprzedaży odnotowały wina w hiper- i supermarketach, czego rezultatem był spadek przychodów na tym rynku o 5,5%. Liderem sprzedaży grupy w Polsce jest wino Dorato i ta sprzedaż ciągle dynamicznie rośnie.
– Rosnące koszty zakupu stanowią wyzwanie dla rentowności naszej działalności. Dlatego wprowadzamy znaczące podwyżki cen sprzedaży naszych produktów – komentuje Robert Ogór, prezes Grupy Ambra.
Spirits, Wydarzenia
rynek, wino
Gorszy kwartał Grupy Ambra
Powiązane artykuły
Alkohole dnia
palinka
Przyjemny, delikatny, słodko-zielony aromat winogron, skórki melona, renklody, liczi, białego grejpfruta, pomelo. W smaku pudrowość, […]
Alkohole dnia
rye whiskey, whiskey amerykańska
Czteroletnia żytnia whiskey, zabutelkowana z mocą 56,5%. Aromat pierników – goździki, imbir, miód, cynamon, śliwki, […]
Wydarzenia
Wesołych, spokojnych i pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych chwilami wytchnienia, ciepłem rodzinnych spotkań oraz […]
Degustacje
degustacje
Już 9 stycznia spotykamy się w klubie Kultura Wysoka na Festiwalu Warsaw Spirits Competition. Ponad […]
Degustacje
degustacje, single malt, whisky szkocka
20 listopada Dom Whisky zorganizował degustację whisky zatytułowaną Ardbeg Anthology 15 YO… i inne Przedwieczne […]
Wydarzenia
rynek
Jak informuje Portalspozywczy.pl, w okresie styczeń-wrzesień 2025 wartość sprzedaży alkoholi spadła o ok. 5%, a […]
Alkohole dnia
single malt, whisky szkocka
Leżakowana w beczkach po sherry oloroso i pedro ximenez, butelkowana z mocą 52,8%. Słodki, przyjemny, […]
Degustacje
degustacje, likier, wódka
Dużo się pisało o marce Monkey VooDoo, która wywołała prawdziwą polityczną burzę w październiku 2024 […]