Grillowanie de Luxe

5 lipca w restauracji Szklarnia przy ul. Mińskiej w Warszawie zorganizowano premierę nowej wódki z rodziny Stock.
– Wszystko zaczęło się od grilla. Firmowego grilla, w trakcie którego poszukiwaliśmy smaków, które połączyłyby Polaków lubiących biesiadować. Z myślą o takich właśnie spotkaniach powstała Żołądkowa de Luxe z Pieprzem – powiedziała Ewa Markiton, senior brand manager Stock Polska. – To propozycja dla każdego, kto z jednej strony ceni sobie smak wysokiej jakości czystej wódki, z drugiej natomiast lubi nowości, zwłaszcza te wyraziste i oryginalne. Jesteśmy przekonani, że konsumenci docenią smak i odważną kompozycję Żołądkowej de Luxe z Pieprzem. Dzięki wytrawnej nucie, dodatkowi pieprzu i odpowiedniej mocy jest ona doskonałym dodatkiem do potraw z grilla, który idealnie podkreśla ich smak. Zależy nam, aby stworzyć kulturę grillowania z charakterem – mówiła Ewa Markiton.

Key Visual

Ambasadorem Żołądkowej de Luxe z pieprzem jest Tomasz Jakubiak, szef kuchni, który jest propagatorem rodzimych regionalnych produktów. Specjalnie na premierę wódki Żołądkowej de Luxe z pieprzem skomponował serię przepisów inspirowanych tym trunkiem. Serwowane były min.: grillowane steki, jagnięce kofty, szaszłyki z polędwicy wieprzowej i krewetek, łosoś, kaszanka, pomidory faszerowane kurkami. Kucharz wykorzystał wódkę do wydobycia smaku potraw, ale też zadbał, aby doskonale komponowały się z produktem.
– Lubię eksperymentować i interpretować klasyki polskiej kuchni na nowo. Dla mnie – kucharza – niezwykle ważne są produkty najwyższej jakości, które jednocześnie będą uzupełnieniem tego, co znajduje się na talerzu – Żołądkowa de Luxe z dodatkiem pieprzu świetnie spełnia ten warunek – skomentował Tomasz Jakubiak.
Szef kuchni i ambasador Żołądkowej de Luxe z Pieprzem weźmie też udział w wyjątkowej kampanii „Grillowa Mapa Polski”. To konkurs dla miłośników grilla i wysokiej jakości alkoholu, którzy będą mogli pochwalić się tym, co wrzucają na ruszt. Autorzy najciekawszych amatorskich filmików będą mogli liczyć na odwiedziny na grillowej biesiadzie samego Tomasza Jakubiaka. Konkurs wsparty zostanie działaniami w mediach społecznościowych, na profilu facebookowym Żołądkowej Gorzkiej de Luxe oraz Tomka Jakubiaka. Szczegóły poznamy już wkrótce.
Strona: www.dodajpieprzu.pl
Profil Żołądkowej Gorzkiej: www.facebook.com/ZoladkowaGorzka/?fref=ts
Profil Tomka Jakubiaka: www.facebook.com/Tomasz-Jakubiak-Jakubiak-Cooking-118811234892833/?fref=ts
Żołądkowa de Luxe z pieprzem dostępna jest w opakowaniach: 100 ml, 200 ml, 500 ml. Cena detaliczna 0,5 l wynosi ok. 22 zł.

ZDL 200 RGB prev PIEPRZ OK
Żołądkowa de Luxe z pieprzem (37,5%) oparta jest na Żołądkowej de Luxe, powstałej z kompozycji zbóż, poddanej sześciokrotnej destylacji, z dodatkiem niekwestionowanego króla przypraw. W nosie dominuje czarny, drobno mielony pieprz, ale też zioła. Aromat bardzo przyjemny. Wódka wytrawna, ale nie ostra, nieco tylko pieprzna, z odrobiną słodyczy. Pieprzna nuta przełamuje delikatny słodki posmak. Bardzo smakowita. Idealna także do drinków, np. Krwawej Mary, jako dodatek do soków owocowych oraz do różnych marynat, sosów, ryb i mięs.

 

 

 

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.