Horeca Football Cup

8 kwietnia w warszawskiej Soccer Arena odbyła się pierwsza edycja amatorskiego turnieju piłki nożnej HoReCa Football Cup – wydarzenia, którego misją jest propagowanie zdrowego stylu życia oraz integracja środowiska związanego z branżą gastronomiczną.


Warszawska scena restauracyjna jest bogata i zróżnicowana. Mogłoby się wydawać, że przy tak dużej liczbie restauracji walczących o gości, lokale niechętnie będą angażować się we wspólne przedsięwzięcia. HoReCa Football Cup pokazał, że jest zupełnie inaczej i że w branży jest miejsce tylko na zdrową konkurencję. Przebieg i atmosfera wydarzenia udowodniły także, że restauracje zaciekle i twardo walczące na boisku, poza nim tworzą jedną, wielką rodzinę.
Organizatorem wydarzenia jest obchodząca w tym roku 20-lecie działalności warszawska grupa restauracyjna Good Food Concept, związana z obiektami Dom Wódki i Muzeum Wódki, Elixir, Folk Gospoda, Czerwony Wieprz, The Roots, a także organizująca Festiwal Wódki i Zakąski. Jak przyznaje jej właściciel Piotr Popiński, turniej zrodził się z pasji pracowników naszej firmy do piłki nożnej i gastronomii.
– Restauracja jest swego rodzaju klubem piłkarskim, gdzie wszyscy mamy określone role i każdy codziennie pracuje, aby podnosić swój poziom. Tak w drużynie piłkarskiej, jak i w restauracji, jednostka, nawet gwiazda światowego formatu, nie osiągnie wiele bez wsparcia i poświęcenia całego zespołu. Turniej ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia, integrację w poszczególnych zespołach pracowniczych, a także całego środowiska branży HoReCa. Jesteśmy przekonani, że pomysł będzie się rozwijał i w następnych edycjach przyciągnie nowe drużyny reprezentujące restauracje, bary, hotele, catering oraz firmy działające w sektorze Horeca – mówi Piotr Popiński.
Turniej wygrała drużyna Drink Bar 4 You, drugie miejsce zajęła Coca Cola, a trzecie Folk Gospoda. W zawodach udział wzięły także restauracje: Moon Sfera, Warszawski Sznyt, Villa Foksal, Dawne Smaki, Dom Wódki i Czerwony Wieprz.
Głównym sponsorem pierwszej edycji Horeca Football Cup była Grupa Good Food Concept. Wydarzenie wspierali także: Coca Cola, beactiveshop, Joma, 123 Gastro.
Kolejna edycja planowana jest na czerwiec 2019. Zgłoszenia można przesyłać drogą mailową na adres: biuro@gfccup.pl.

Scroll to Top
Spirits logotyp czarny

Dostęp zablokowany

Nie spełniasz wymogów dotyczących wieku użytkowników strony.
Warsaw Spirits Competition 2024

Rejestracja otwarta

Zgłoś swoje uczestnictwo w festiwalu!

Spirits logotyp czarny

Czy ukończyłeś/aś 18 lat?

Treści na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla osób dorosłych.