Do sklepów trafia zupełnie nowa marka wódki w porfolio CEDC – Husaria, będąca hołdem dla polskiej armii konnej. – Wraz z marką Husaria dumnie wkraczamy na rynek z ambicją podbicia segmentu wódek czystych premium – mówi Joanna Nowakowska, marketing manager marki Husaria. – Obecnie segment czystych wódek premium kształtowany jest przez dwie główne kategorie marek: te oferujące międzynarodowy prestiż oraz te nawiązujące do polskości i tradycji. Opierając się na naszym dziedzictwie kulturowym i podkreślając dumę z historycznych osiągnięć, stworzyliśmy wódkę pod nazwą Husaria. Jesteśmy przekonani, że dzięki precyzji jej przygotowania, uda nam się podbić serca konsumentów.


Butelka inspirowana szarżującą jazdą, ozdobiona jest subtelnymi grawerami, przypominającymi husarskie skrzydła. Kształt etykiety marki nawiązuje do łopoczących na wietrze proporców na husarskich kopiach. Charakterystyczny, delikatny motyw siatki, który znajduje się na etykiecie oraz na zakrętce Husarii inspirowany jest bogatą w detale zbroją używaną przez tę legendarną formację.
Wprowadzenie do sprzedaży wódki Husaria wspierane jest działaniami PR, kampanią w mediach społecznościowych i magazynach handlowych, oraz materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Nowa marka wódki dostępna jest w sprzedaży od początku stycznia. Rekomendowane ceny to: 11,99 zł za 200 ml, 23,99 zł za 500 ml i 34,99 zł za 700 ml.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Subskrypcja newsletter

Najnowsze wpisy wprost do Twojej skrzynki e-mail