Whisky The Irishman zmieniła niedawno właściciela, a teraz przechodzi rebranding, który kosztował 500 tys. funtów. Obecnie Walsh Whiskey, producent The Irishman, należy do rosyjsko-łotewskiej grupy Amber Beverage Group. W Polsce whiskey jest w ofercie M&P. Po rabrandingu podstawową whiskey w stałej ofercie jest The Harvest (dawniej The Irishman Founder’s Reserve), blend zestawiony w 70% z single malt i 30% pot still whiskey. Do stałej oferty trafia The Irishman Caribbean Cask (wcześniej jako limitowane edycje) – blend single malt i pot still dodatkowo sześć miesięcy finiszowany w beczkach po rumie Chairman’s Reserve. Ofertę uzupełnią whisky single malt: 12YO, 17YO oraz The Vintage Cask. Planowane jest też szersze wprowadzanie różnych limitowanych edycji, nowy właściciel chce skupić się na whiskey single malt (w planach są finiszowania w beczkach po: Florio Marsala, sherry oloroso, rumach z Karaibów oraz po irlandzkim piwie peated red ale). Za destylację i wybór beczek nadal odpowiadać będzie Bernard Walsh.
Irishman po rebrandingu
Powiązane artykuły
Najnowsza książka Tomasza Prange-Barczyńskiego mówi o tym jak łączyć potrawy z winem i wina z […]
CEDC wprowadza nową linię Soplica Let’s Party – cztery owocowe warianty smakowe: Soplica Let’s Party Ananas & […]
Zrobiona z mieszanki różnych wytłoczyn po produkcji win, leżakowana w beczkach z francuskiego dębu. Butelkowana […]
8 grudnia odbyło się spotkanie w cyklu Mocny Poniedziałek i degustację koniaków Meukow. Historia marki […]
Pernod Ricard zaprezentowało trzecią edycję Ballantine’s 40YO The Moment. Pierwsza The Remembering ukazała się w […]
Od stycznia 2026 roku nowym master blenderem szkockich whisky w Pernod Ricard zostanie Kevin Balmforth, […]
Nowa receptura absyntu o mocy 68%, produkowanego przez Mundivie w serii Krakow’s Home of Craft […]